💬
Logga in
Fuska.se

Playstation Spel!

37 svar · startad

beyblade eller digimon rumbole vad den heter

Det spelet är bra

18 Dec 2003

Men inse fakta... alla de nyare spelen kommer till x-box eller PS2 eller data. Ps1 är typ bortblåst till yttre rymden... :!:

19 Dec 2003

vad menar du med det.

25 Dec 2003

Det är ändel som kör ps1 också.

Ps: Jag och böna är 13 år.

1 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker att du ska köpa poy poy 2 om du vill ha något lite lättare men ändå svårt.

MVH:Bob.

[email protected]

Nivå 0 · Nykomling

snälla skriv inte med så ljusa ord i fortsättningen det går nästan inte att läsa!.

Nivå 3 · Lärling
om du vill ha fighting spel ska du skaffa soulblade lr tekken spel skjutspel residen evil serien sciense ficktion star wars och många mer och ozoon har du skaffat alla vapen på soulblade???jag har det med alla gubbar utom voldo och taki dom är as svåra

jag har skaffat alla vapen med alla! inklusive dom ultimata vapnen. voldos är ju grymmast... souledge katar...

jag sa fel jag har klarat det med voldo och ultimamata vapnen med alla utom 2 det är taki och nån mer kvar kommer inte ihåg vem hwangs bästa är ju grymmast

4 Jan 2004

NHL 2001 och medal of honor.

16 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker att du ska köpa medal of honor eller metal gear solid tombi är inte direkt direkt så nroligt!!

Nivå 4 · Lärling

driver 2 är helt klart det roligaste :D

Nivå 0 · Nykomling

jag tyckerv du ska köpa medal of honor underground grand turismo eller metal gear solid två driver två knäcker jag har det och spelar den nästan hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tony hawk är ganska bra men i alla fall om du gillar skjut spel köp medal of honor underground

Nivå 0 · Nykomling

om du inte har crash bandicot köp det också

Nivå 1 · Novis

du abdula... man får inte skriva två gånger åp rak..

27 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

resident evil å dino crisis e jävligt bra spel!

29 Jan 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Legend of Dragoon, FF 7, alla crash spel (utom bash för d e inte så skoj)

, Star Wars: Master of teras käsi (tror inte d tillverkas längre men d äger)

7 Feb 2004
Nivå 3 · Lärling

ja tycker MOH eller crash 2 or 3 B)

12 Feb 2004
Nivå 2 · Novis

ta the simpson wresling hel grymt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in