↗ till inläggetTror det...Bill Gates är den mest nördigaste data geniet i hela världen, Det var väl han som skapade Microsoft?
↗ till inläggetTror det...Bill Gates är den mest nördigaste data geniet i hela världen, Det var väl han som skapade Microsoft?
BUSH såklart.
↗ till inläggetdär förstärkes min fördom mot 11 åringar.Vem är bill gates?? :huh:
.
.
.
.
.
.
.
:blink:
Bill Gates, såklart. Men om jag skulle fråga min skola om vem Bill Gates var, så skulle Majoriteten vara cirka
"Han är Microsofts grundare såklart!" - 3%
"Vet ej" - 97%
Fylle-Bo såklart.
Nä, Elvis Presley.
nu är det kanske inte 10-13 åringar som vi bryr oss om här...
KVAB2....känner igen namnet...har sett det förut....men var....hm...
Peter Harryson ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetTror det...Bill Gates är den mest nördigaste data geniet i hela världen, Det var väl han som skapade Microsoft?
ja bill gates är grundare på microsoft visste jag när jag var 1 år
han är en av värdens rikaste i värden
Bob Marley WOOOWOOOHOHOOO
.
Jesus n' God
för h*lvete läs första sidan...gäller ej döda.
Jag tror nog Bush..
↗ till inläggetkan du bevisa att en möjlig gud inte finns? nej trodde inte det.för h*lvete läs första sidan...gäller ej döda.
Ingen kan bevisa att gud inte finns och inga kan bevisa på att gud finns! Alla tror olika!
↗ till inläggetjesus är död och gud är ingen människa....↗ till inläggetkan du bevisa att en möjlig gud inte finns? nej trodde inte det.för h*lvete läs första sidan...gäller ej döda.
↗ till inläggetjesus är död och gud är ingen människa....↗ till inläggetför h*lvete läs första sidan...gäller ej döda.
kan du bevisa att en möjlig gud inte finns? nej trodde inte det.
bevisa att gud inte är en människa då.
Jag ?
Syftade på DenStörsta, vill du så får du gärna försöka
Gud är ju en gud och gudar är inte människor
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in