Min bästa polare har tagit min tjej :angry:
Så jag undrar vad jag ska göra med honom? typ låta han vara eller spöa skiten ur han.
Vad ska jag göra?
Min bästa polare har tagit min tjej :angry:
Så jag undrar vad jag ska göra med honom? typ låta han vara eller spöa skiten ur han.
Vad ska jag göra?
fight,fight,fight!...nej,antagligen får du bara acceptera det.
Du ska ge f*n i tjejer som låter sig bli "snodda" bara sådär direkt från dig eftersom de är värdelösa.
Stabba han med en träsked sen hugger du av hans huvud med en plastspade.
↗ till inläggetStabba han med en träsked sen hugger du av hans huvud med en plastspade.
hahahahahahaha :D
Spöa skiten ur han, han har väl ingen rätt att sno någon du gillar om han vet det? O.x
↗ till inläggetSpöa skiten ur han, han har väl ingen rätt att sno någon du gillar om han vet det? O.x
tyvärr är jag rädd för att han har det...
↗ till inläggetDu ska ge f*n i tjejer som låter sig bli "snodda" bara sådär direkt från dig eftersom de är värdelösa.
Agree, sånna tjejer kan dra åt h*lvete
Bara acceptera det istället för att slåss eller nåt sånt, eftersom att hon dumpade dig för din bästa kompis så var hon förmodligen inget att ha ändå...
Men de är ju tjejen som bestämmer, ja tror inte att hon vill ha dig tillbaka bara för att du slår ner den andra killen.
Du får helt enkelt leva med de, tråkigt men sant.
↗ till inläggetdär har du en poängMen de är ju tjejen som bestämmer, ja tror inte att hon vill ha dig tillbaka bara för att du slår ner den andra killen.
Du får helt enkelt leva med de, tråkigt men sant.
Beror ju på hur mkt du tkr om tjejen :) om du verkligen älskar henne kanske du förstår att hon tkr om han mer, själv skulle ja såra på det bästa sättet, mentalt, dissa, va otrevlig, osv. för att vissa, att du verkligen blev sårad. och sen låt inte polaren lyckas sno tjejen nästa gång! :o
om din polare "snodde" din tjej så betyder det ju antagligen att den tjejen inte gillar dig, get over it, sånt händer.
ok Först Hämtar du en Sax sen smyger du in till han på natten tar några av hans kläder och Klipper sönder dom alla Kläderna alltså sen Säger du till alla Tjejer på Skolan att han är Bög då du då kommer du Garanterat få alla tjejer :D
orkar inte läsa vad alla har skrivit men
om han visste att du gillade henne prata me han och om han typ bara Och ? ge han fett me spö
Ta tag i flaskan.
Är väll hennes val vem hon vill vara tillsammans med. Visst kan man bli sur men som jag sa så är det ju hennes val.
Ge f*n i den bruden. Skaffa en riktigt tjej som är sjysst och som inte luras. Dom är mkt bättre.
Acceptera det, hänt är hänt. Life goes on.
Vilken bra kompis du har<_<
Har aldrig hänt mig att någon kompis har snott min tjej däremot så har jag och en kompis vart kär i samma tjej fast det är inte riktigt samma sak.
Jag tycker inte att du ska bry dig eftersom då kommer tjejen tro att du inte gillade henne och då kommer hon bli minst dubbelt så sårad som hon blir om du slår dom.
ooohh yeahhh im one smart little pimp B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in