DiRtY Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 hej, jag undrar om det e nån som har Alcohol 120% bränn program och undrar om det e bra? Citera
Gäst TheWho Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Jag har det, och det finns inget ont om det. Tycker absolut att du ska ladda ner Alcohol 120%, detta kan du göra här: http://www.alcohol-soft.com/ Citera
epaaj Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Enda nackdelen är att programmet endast kan bränna image-filer. Tex .img, .iso, .bin/.cue och liknande. Men till dem fungerar programmet utmärkt. I Alcohol 120% kan du även välja om du inte vill bränna utan bara spela upp filerna genom att emulera en DVD-spelare och köra image-filerna genom den så att exempelvis din mediaspelare kan spela upp filmen som är på filen. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Tycker ni att Alcohol 120% är bättre än Deamon Tools? Själv så använder jag MagicISO och MagicDisc, det fungerar sjukt bra! Citera
epaaj Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 Daemon Tools kunde inte bränna när jag testade det. Så om man vill kunna det är det Alcohol 120% som gäller av de två. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.