jag gilar ju båda fast lugia är flying och psychic och hoho är flying och fire jag gilar mest lugia men hoho är en av mina favorit pokemon och är ju hoho svårare att fånga för då måste man ha alla 3 legendariska hundarna enti fire,raikou elecric,suicune water ja det var det. men skriv vilken ni gilar mest lugia eller hoho
Vilken Tycker Ni Är Bäst Lugia Eller Hoho
man behöver inte nå dumma hundar jag bara gick upp i tornet och beata a**et av han och skicka in han i pokebollen :P
samma me lugia fast in i grottan då
schyte(gräshoppan elr syrsan)lvl 100
tyrranitarlvl100 <----bästa pokemon i hela spelet
på mitt spel är det så
jo jag tycker hoho
HO-OH.
Jag har alla legendariska i alla spel ;)
Tror Ho-oh
Lugia D:
Ho-oh me <3 sacred fire :lol:
↗ till inläggetoch :huh:HO-OH.
Jag har alla legendariska i alla spel ;)
Min favorit av dem är Lugia.
Hm... Ho-oh är typen som attackerar mkt, den har dock mindre defence och speed än lugia men däremot mer attack och sp attack. Själv tkr jag att lugia är häftigare, den har defence och speed. Det är allt som krävs för att vara grym, bara för att ho-oh har mer attack/spattack betyder det inte att lugia är svagare. Den har ju så mkt defence så att det inte spelar ngn roll om ho-oh är starkare lr inte. Därför tkr jag att Lugia segrar, dessutom har den psykiska attacker som är väldigt användbart.
Lugia skulle inna lät för den kan vatten atacker och ho-oh har inga attacker om Lugia är svag mot men Lugia är kollare an har till och med en film om sig
Lätt Lugia tror jag ......
Lugia skulle ta Ho-oh om den använder Vatten attacker så jag säjer nog Lugia.
Håller med, lugia segrar.
LUGIA SÅ KLART
Lugia är ju bättre tycker jag. Något som är viktigt för en pokémon som attackerar är speed, vilket HO-OH inte har. Eller så ska den ha någorlunda bra def så den kan överleva en runda. Lugia överlever längre då den har en av de bästa spcl.def is spelet och rätt så bra def också. Aeroblast 100 power hög critical-hit rate kompenserar den låga attacken ;)
Håller med dej där, Lugia är ganska cool men jag är besviken på hur den blev på D/P. Den såg så grym ut på crystal, men sen blev den fulare och fulare. -_-
↗ till inläggetjag gilar ju båda fast lugia är flying och psychic och hoho är flying och fire jag gilar mest lugia men hoho är en av mina favorit pokemon och är ju hoho svårare att fånga för då måste man ha alla 3 legendariska hundarna enti fire,raikou elecric,suicune water ja det var det. men skriv vilken ni gilar mest lugia eller hoho
har du crystal eller? för då maste man ha alla hundarna fast inte i guld och silver
men min är nog LUGIA!