vilka är era favorit skådespelare mina är först Harrison Ford sen nicholas cage och sist men inte minst sean connery
Favvo Skådisar
Viggo Mortensen,Orlando Bloom,Johnny Deep.
sean connery, osså nocolas cage :P
är det harrison ford som spelar luke skywalker
Nej, nej harrison ford spelar Han Solo!är det harrison ford som spelar luke skywalker
Jag har så himla många men jag ska försöka komma ihåg!
Sean Connery, Johnny Depp, Ian Mckelly, Tom Hanks, Russel Crow, Viggo Mortensen, Elijha Wood, Sean Astin, Jim Carrey, Orlando Bloom, Mel Gibson, Christopher Lee, Liv Tyler och många fler :D
Oj de e många men ja sär dom bästa: eddie murphy, jonny depp,jim carrie,Viggo mortensen,orlando bloom, jhon rys-davies, will smith,mel gibson, tom hak´nks...o många många fler...
LOL :lol:är det harrison ford som spelar luke skywalker
Det finns många bra skådisar.. Har nog ingen direkt favorit..
will smith är bra.men vad heter han som spelar luke skywalker(j0hn @ 15/03-2004 21:50:10)är det harrison ford som spelar luke skywalker
LOL :lol:
Det finns många bra skådisar.. Har nog ingen direkt favorit..
Vet inte men han är väl död??
ojVet inte men han är väl död??
Ja jag har för mig det!
Lr så har han väl slutat med film!
okej
Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal..
Jag tror att han heter/hette Mark Hamill eller liknande..
Jaja men han var ju yngre än Harrison Ford och Ford är ju någostans vid 60!Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal..
Helt rätt :) Mark Hamill lever fortfarande och är faktiskt inte så jättegammalJo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal..
han har till och med en fanclub
se där .men du darth ratchet alltså du vet rätt mycket om star wars va??!(Darth Ratchet @ 16/03-2004 15:36:15)Jo, om han inte är död så är han iallafall ganska gammal..
Helt rätt :) Mark Hamill lever fortfarande och är faktiskt inte så jättegammal
han har till och med en fanclub
rätt så mycket, jag älskar iallfall filmerna
Jag tycker bäst om dom gamla filmerna 4, 5 och 6..
1:an är för mycket barnfilm! Den är bara fjantig!!
2:an för mycket av en "love-stooory" inte så kul, den e seg.. Hur lång e den igentligen? 7 timmar känns det som iallafall..
jag tycker också att dom gamla är bättre.men 1:an är sämst.2:an är betterJag tycker bäst om dom gamla filmerna 4, 5 och 6..
2:an för mycket av en "love-stooory" inte så kul, den e seg.. Hur lång e den igentligen? 7 timmar känns det som iallafall..
ja håller med om att dom gamla är bättre, men man får tänka lite på storyn också.Jag tycker bäst om dom gamla filmerna 4, 5 och 6..
ettan handlar ju om hur anakin blir upptäckt av qui-gon och hur hans liv var. tvåan handlar ju om hur anakin blev förälskad i padmé (i trean får dom ju Luke) och klonkrigen, redan i fyran pratar ju luke och obi-wan om klonkrigen.
Jag citerar George Lucas:
" Jag berättar bara vidare på en berättelse jag skrivit för längesen, jag kan ju inte ändra den nu. "