Oj lät det så förlåt men jag var inte arg men när jag skutit på den så händer det inget!
Wind Tempel
du ska ha på dig Iron boots också
det skrev jag.. fast om du träffar den UTAN ironboots så ska du väl åka fram till dne med din hookshot? annars måste du missa ju..
Okej vad ska jag göra när jag har fått den där saken att snurra i samma rum?
spränga bort stenen med noter på som du gått förbi tidigare.. gå in i dörren där dom två stora armosarna står (stora stenar som hoppar fram). där får du tag i bossnyckeln. (du kan ju ta o kolla på kartan ibland också ;))
Tack ska gå till bossen nu =)
Hur ser han ut?
det får du se när du möter han. han ser ut som en skelettliknande orm. behöver du hjälp med o besegra honom så kanm du ju skriva här ;)
molguera var skitlätt...det var inte så läskig musik som man skulle tro....
Vart hittar man hookshot???? Kan någon skriva exakt hur man gör.
Läs på all förklaring som kommit åt mej!
Vad är det mer i det rummet än boss nyckel? (big key)
förästen var är bossen´s dörr?
det är ingenting mer i bossrummet? bossen har sin dörr under fläkten.. kolla kartan ibland :)
Nej jag vet men vad finns det mer än big key rummet?
hm, om du minns var makar blev tillfångatagen.. det är dit du ska. du har ju planterat träd tidigare så det är bara till att döda magikern och använda hookshot upp. ta sedan makar och gå in i rummet och fortsätt :)
Det är ju 4 st där uppe
vad menar du? finns det 4st magiker däruppe? döda alla då och gå in i rummet så kommer du ju vidare..
Vad ska man göra i rummet innan bossen, med dom stora fläktarna?????
http://www.zeldapower.com/index.php?page=zelda8/zelda8walkt
du ska flytta på ett par block...den första ska du lägga i springan (ta den som är till höger och flytta 2 steg åt vänster) sen ska du putta den mot den första Kniven...sen när Kniven är vid den högra sidan putta blocket snabbt framåt 1 steg så den kommer mot den andra kniven också...då har du stannat båda två med ett block..den i mitten är bara att puta rakt fram så att den ramlar ner i hålet...dra den sista över blocket som just ramlde ner och stoppa den sista kniven...sen tar du Makar med dig och öppnar dörren med Makars Violin