Vad ska man göra i början?
TWW
Vad ska man göra i början?
TWW
du ska spela command melody och flyga upp med makar till switchen. då stängs luften av. använd ironboots på en studsmojs. och använd bladet för att komma till nästa dörr.
glöm inte att ta av dig skorna och använd sedan bladet ;)
Okej den dörren fattar inte hur man kan få den där saken att snurra på taket
Oj dubbel post men jag får inte upp dörren i samma rum vad ska jag göra?
hm, kanske var det det att du skulle spela command melody och gå med makar till sanddynerna och plantera träd där.
Vad ska man göra när han har råkat bli kidnappad och är i en bur vad ska jag göra då han säger att jag ska bli lika stark som deku trädet?
Du kan inte göra något förrän du har fått hookshot. spela vidare. när du fått den så ska du ta på dig ironboots och skjuta med hookshot på måltavlan på "huvudet"
Vad ska jag göra nu da?
fortsätt in i nästa rum kanske?
Där?
Jag fattar inte nåt där man behöver ju han där.
det ska finnas en dörr till höger om den stora stenen.
Sten?
ja? du menar väl där stenen är med noter som man måste ha makar till? annars får du berätta var du är :P
Ja ha nu har jag fått hook shoot vad ska jag göra nu?
Dom där sakerna var svåra!
du skulle ju rädda makar. när du gjort det kan du ju gå till stenen du inte kunde öppna innan. (kolla på kartan också du kan ju kolla vart du inte varit där)
Men jag kan ju inte få ut han.
Hur?
Måste jag träffa precis i mitten?
bara så att du kommer in i vattenfallet...
Vatten fall pratar du om när man ska hitta den där gubben?
Vi pratar om hur man ska få ut honom ur fängelset när han blivit fångad!
det är ju ett stort måltavlemärke ju! du kan inte missa den! nej det tror jag itne du måste göra.. (jag tror inte det behövde bli ett sånt där blixt tecken..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in