nej. går naken >:)
Är Mode Viktigt För Er?
Ja, fast jag använder ändå bara mjukisbyxor och tröja eller träningsoveroller ..
Fast det är ju ett sorts mode :P
Ja...
Men det är ju inte så att jag shoppar varje vecka, jag har snygga kläder och jag har stil
Jag bryr mig om vad jag har på mig men jag bryr mig inte om ifall det är "inne" eller inte.
Nej jag bryr mig inte ett skit om dagens mode, alltid så j*vla fult.
Jag klär mig ganska svart, långt färgat hår med kängor så folk glor som f*n ibland.
skiter fullständigt i mode, jag brukar köra med bandtröja och svarta jeans x) eller nåt anant som faller mig in ^^
det är inte så många tjejer som svarar i dene här omröstningen
kanske är för att 10 av medlemmarna här är tjejer resten killar?
nej
Jag bryr mig inte. bara jag triv i mina kläder så e jag nöjd annars bryr jag mig inte
Nej, använder det som ja tycker är snyggt.
bryr mig inte så värst mycket jag kör min rockabilly/psychobilly/raggarstuk
Jag kanske bryr mig om modet lite, men inte om märket så mycket, kanske köper något plagg nångång.
Men efter att ha tröttnat på märkeskläder så tycker jag det är roligare och köpa kläderna från H&M,
man hittar bra designer för mycket lägre priser.
Men att det är lägre priser kan bero på en sak :/
Barnarbete, f*n vad världen är hemsk, man klagar över att vissa kläder är så dyra, men de billigare sortimenten är pga dåligt betalande löner.
Jag hatar att shoppa, jag passar inte i kläder. Annars är det Ge-Kås eller H&M när morsan köper. Köper aldrig klöder, då det är för mej ett hatobjekt.
Nej.
Jag bryr mig inte.
jag bryr mig inte
Don´t care..
Nej, ser det inte så viktigt.