Lynott Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 JIPPIE! Ikväll så satt Ross Mercer världsrekord i att hoppa långt med en skoter i UMEÅ,SVERIGE. FET UPPLEVELSE! Jag och 2000 andra var där och bevittnade när han hoppade med sin skoter 84 meter! !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 84 Meter shit det är aslångt! nationalitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Amerikan tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Förresten jag tror dom flesta vet att Umeå ligger i sverige :P Hur stort var själva rampen elr vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Ögonmått=3-5 meter, Landingen: 20-30meter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Yay! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 84 meter!? Jäklar, det är ju skitlångt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 84 meter!Det är ju mycke längre än vad jag är!? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 84 meter!Det är ju mycke längre än vad jag är!? :o lol. 84 meter, rätt trevligt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Hasn sattsade på 99meter fast hans skoter var för långsam, förra låg på 82 meter så han tog det bara med 2 meter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Det är ju bra endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Våga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.