Snake Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Grattis till honom, grymt långt ju. Vet du hur snabbt den gick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 troligen runt 150-200 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Hur långt var det från där han startade och rampen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 84 m? :D Jäättelångt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag såg om det här på nyheterna i går, han hoppade långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 troligen runt 150-200 :PÅfan, önskar min Ciao (den jag har på pressen) gick upp så snabbt. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 troligen runt 150-200 :PÅfan, önskar min Ciao (den jag har på pressen) gick upp så snabbt. XD haha du kan ju testa hoppa med den i alla fall, och kolla hur långt du kommer!!XD :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Lär gå i tusen bitar om jag hoppar så långt/högt though O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Lär gå i tusen bitar om jag hoppar så långt/högt though O.oJo kanske det...Brukar du typ tävlings åka genom stan med den där.. eh.. gräjjen? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Lär gå i tusen bitar om jag hoppar så långt/högt though O.oJo kanske det...Brukar du typ tävlings åka genom stan med den där.. eh.. gräjjen? :P Bara om jag ser någon som jag har lust att dra :PDäremot så köpte jag den för 4 dagar sen så har inte haft chansen till att köra så mycket. Men kanske lite väl off topic nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Lär gå i tusen bitar om jag hoppar så långt/högt though O.o Jo kanske det... Brukar du typ tävlings åka genom stan med den där.. eh.. gräjjen? :P Bara om jag ser någon som jag har lust att dra :PDäremot så köpte jag den för 4 dagar sen så har inte haft chansen till att köra så mycket. Men kanske lite väl off topic nu :P Okej B)Hur mycke köpte du den för? Jo kanske lite, därför kommer jag med en fråga nu! eh.. hmm.. var det coolt att vara där? (Kom inte på nåt annat :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 för er som inte har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.