jag gillar döda hill giant i f2p världen och jag gillar döda green dragons i p2p världarna
jag var member för 2 dagar sedan =P :iluvff:
:iluvff:
jag gillar döda hill giant i f2p världen och jag gillar döda green dragons i p2p världarna
jag var member för 2 dagar sedan =P :iluvff:
lol, tycker också om att döda green dragons...... annars i f2p är det ice giants xD
Hill giants i f2p.
lätt green dragons!
King black dragon med Aziox =]
Blue Dragons i P2P monster
Och Lesser Demon i F2P monster
Kbd(King black dragon) i P2P. Tränar inte på den men den är rolig att döda :P
White knight's i F2P.
Det mesta som inte dör på under 4 vanliga slag är roligt och döda ^.^
var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var den e
var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var den e
var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var de e
↗ till inläggetDet räcker att du skriver en gång. Dom finns i "bunnyness" (wilderness).var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var de e
Jag gillar o döda dedär goblins för dom är fulla! Brun tröja fullt!
↗ till inlägget↗ till inläggetDet räcker att du skriver en gång. Dom finns i "bunnyness" (wilderness).var hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var de e
tack ps det hände inget när ja tryckte
hm... jag dödar väll det som är bäst lämpat för min lvl, då blir det la mest demons.
Gillar och döda cockroach soilders :D
I member worlds (kan ej det där p2p och f2p)är det blue drags och free är det nog lessers. :D
p2p : Ankous , green drags.
F2p: Lesser & Greater demons.
p2p:green dragons lol :medieval: och f2p demons
↗ till inläggetI member worlds (kan ej det där p2p och f2p)är det blue drags och free är det nog lessers. :D
F2P= Free to Play
P2P= Pay to Play
↗ till inläggetvar hittar man green dragons??? ja kolla på runehq och där stog chaos tunnel tror ja och ja vet inte var de e
Det räcker att du skriver en gång. Dom finns i "bunnyness" (wilderness).
tack ps det hände inget när ja tryckte
Ok, men jag rekomenderar att du INTE går ner i chaos tunnel, då det finns poison spiders, brutal green drags, black drags (tror jag), och en massa andra saker i level 200-300. Gå ut i level 20 wilderness, precis rakt från varrock wild typ.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in