Tja nya pris på xbox 360!!!
Arcade- 1790 på elgiganten (har själv varit och förbokat ett)
Premium (hdmi)- runt 2500-2600
Elite- runt 3500-3600
så hur många tänker köpa ett nu?
Tycker det äntligen är en bra prisklass
Tja nya pris på xbox 360!!!
Arcade- 1790 på elgiganten (har själv varit och förbokat ett)
Premium (hdmi)- runt 2500-2600
Elite- runt 3500-3600
så hur många tänker köpa ett nu?
Tycker det äntligen är en bra prisklass
Jo vet, väldigt nice :D
Visst är det bra att det sjunker i pris, men jag ser ingen anledning till att hurra om man redan har ett. :P
fler köper det (kanske nån av dina kompisar) och ni kan köra live med/mot varandra!!!
Är det bara nu dem sänker priset eller kommer priset stanna på denna låga nivå tills den sänks änu mer?
Jo men som trips sa, jag har ju ingen nytta av det, jag har ju redan en
jag tror dom kommer stanna här ett tag sen sjunker dom säkert ännu mer
mm
Ja, men om de kommer sjunka ännu mer i pris så kommer jag införskaffa en Xbox 360 Elite istället för Premium ^^
det va billigt men annars fick ja mitt för 500kr :D
najs va bra kanske ska köpa xbox 360 då :P
↗ till inläggetJao, när man ser det så...fler köper det (kanske nån av dina kompisar) och ni kan köra live med/mot varandra!!!
YES! Nu ska jag äntligen få Xbox 360!
Ska vi spela Halo 3 ? :)
ganska många som har det nu så ska la sätta ihop en clan med mina kompisar och några andra bra
jo, jag håller med trips (nr2), vrf hurra om man redan har ett... fast jag hade aldrig kunnat vänta ;)
Det var ganska nice pricer men enda problemet är att jag har köpt ett Wii istället :P
↗ till inläggetförrädare hur kan man ta ett wii framför ett xbox 360 ( det finns ju bara 1 roligt spel te wii som jag känner till och det är resident evil umbrella corporation).Det var ganska nice pricer men enda problemet är att jag har köpt ett Wii istället :P
Härligt... men inte för dom som säljer xD
↗ till inläggetÅrets spel kanske, Super Mario Galaxy?↗ till inläggetförrädare hur kan man ta ett wii framför ett xbox 360 ( det finns ju bara 1 roligt spel te wii som jag känner till och det är resident evil umbrella corporation).Det var ganska nice pricer men enda problemet är att jag har köpt ett Wii istället :P
ne säkert as kasst och det e konstigt att super mario galaxy blev årets spel framför world in conflict,crysis mfl
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in