Får man fuskarank för ämmnen, i såfall hur mycket?
Får Man Fuskarank För Ämnen?
Synd. :(
↗ till inläggetSynd. :(
Ganska bra tycker jag, för annars kan man ju spamma med en massa onödiga(som inte bryter mot nån regel, utan som är bara almänt onödiga) ämnen
jo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det.
↗ till inläggetJahaja.. Men jag har inte märkt att jag har fått mer fuska rank för detjo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det.
↗ till inläggetDet kan vara för att du gör ett ämne i ett forum där man inte får fuskarank/fuskamynt när man gör inlägg.↗ till inläggetJahaja.. Men jag har inte märkt att jag har fått mer fuska rank för detjo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det.
↗ till inläggetDet kan vara för att du gör ett ämne i ett forum där man inte får fuskarank/fuskamynt när man gör inlägg.↗ till inläggetjo,ett ämne är som ett inlägg.Alltså får du 0.4 FuskaRank för det.
Jahaja.. Men jag har inte märkt att jag har fått mer fuska rank för det
Man får ju fuska rank i fuskamynts forumet t ex och där var mitt senaste ämne
Inläggsräknaren går inte upp när man gör ett ämne, så jag antar att man inte får det.
Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända.
Så här mycket får du:
Ett inlägg - 0.4 FuskaRank
Ett fusk - 1 FuskaRank
En nyhet - 1 FuskaRank
En recension - 0.7 FuskaRank
↗ till inläggetMen vissa kommer ju in med Fusk som inte fungerar, får man rank då? >_<Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända.
Så här mycket får du:
Ett fusk - 1 FuskaRank
En nyhet - 1 FuskaRank
↗ till inlägget↗ till inläggetMen vissa kommer ju in med Fusk som inte fungerar, får man rank då? >_<Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända.
Så här mycket får du:
Ett fusk - 1 FuskaRank
En nyhet - 1 FuskaRank
Nej,man får ingen rank då.
↗ till inlägget↗ till inläggetMen vissa kommer ju in med Fusk som inte fungerar, får man rank då? >_<Du får det genom att skriva inlägg där inläggen räknas. Du får även FuskaRank när du skickar in recensioner och fusk som blir godkända.
Så här mycket får du:
Ett fusk - 1 FuskaRank
En nyhet - 1 FuskaRank
Nej,man får ingen rank då.
Jo, om en moderator godkänner det och den inte tas bort så får man Rank.
För moderatorer har inte alla spel (duuuh.....) och kan inte pröva alla fusk.
Däremot tror jag man kan alla fusk som inte fungerar, och om de tas bort, dras också ranken av.
Hur kan man då veta ifall de funkar?
↗ till inläggetMan testar väll?Hur kan man då veta ifall de funkar?