hej, jag undrar om det finns nåt zombie spel till xbox 360 som man kan spela 2 eller fler på??
Zombie Spel?
Dead rising är väll det mest kända men det går dock ej i två
mm vet det har jag testat, men är lite tveksam på att det finns nåt som man kan köra 2 på
Valve håller ju på med sitt Left 4 Dead,
som verkligen ser ut att bli grymt.
men det kommer vell bara te pc?
↗ till inläggetMan kan spela online på det spelet. :rolleyes:Dead rising är väll det mest kända men det går dock ej i två
ok, men jag frågade efter 1 till x box 360 som man kunde spel 2 på på 1 konsoll.
↗ till inlägget↗ till inläggetMan kan spela online på det spelet. :rolleyes:Dead rising är väll det mest kända men det går dock ej i två
Nej, det kan man inte.
Jag får gissa att du inte ens har spelet...
Det ska komma ett spel snart som heter Dead Island... zombie spel. vet ej om man kan spela 2 på den men kanske
Som Famine tidigare sade så verkar ju Left 4 Dead bli bra. Valve gör inte mycket fel, faktiskt. Spelet kommer endast till PC och Xbox 360. Spelet ska vara co-op baserat, en nyhet som glädjer många i dessa o-co-op-dar (höhö).
ok, men ska nog vänta och köpa left 4 dead te 360 när det kommer för dom säger ju att man ska kunna spela 4 på co-op på det och det verkar bara så j*vla kul!!
När kommer Left 4 dead
november tror jag
Jag ska nog köpa det
m2 och Aliens: Colonial Marines