Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S
och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt..
Alltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S
och det stod att jag hade typ 498 PM, sen när jag uppdatera var det som vanligt..
↗ till inläggetDet stod en gång att jag hade fått 2000fm men jag fick inget när jag kollade.. :SAlltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S
↗ till inlägget↗ till inläggetDet stod en gång att jag hade fått 2000fm men jag fick inget när jag kollade.. :SAlltså, jag fick 100 fuska mynt från ingenstans, stod inget speciellt meddelande eller från vem de kom ifrån :S
Haha konstigt,en gång stog det att jag hade 6000PM fast när jag uppdatera sidan försvann det.
en gång hade jag 180 meddelande i inkorgen...jag bara wtf!!??!! men sen uppdaterade jag och så blev det normalt :P
konstigt, jag har aldrig varit med om något sådant.
Om man får FM så står det att du har ex. 245 pm i inkorgen, så händer det alltid för mig..
↗ till inläggetMen jag hade inte 2000 fm i min inkorg.. :P det stod typ attdet var skickat från GunsNroses :POm man får FM så står det att du har ex. 245 pm i inkorgen, så händer det alltid för mig..
haha, samma här kag fick typ 2600 från nån sen när jag öppnade var det vanligt :S:P:D
konstigt har aldrig hänt mig...
Det stog att jag hade 5000 pm en gång men det är nog bara en bugg.
↗ till inläggetHa, tänkte skriva det precis innan jag såg dit inlägg.Det stog att jag hade 5000 pm en gång men det är nog bara en bugg.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in