Hade samma problem med min morsa, jag sökte på tradera och fann ett begnagnat som var 1000 billigare än det i affären och då fick jag köpa.
Övertala Mina Föräldrar Att Köpa Xbox 360
När jag köpte mitt Xbox så åkte jag bara och köpte det. Frågade inte mina föräldrar då, bara åkte och köpte ett.
Det är lite skillnad på ett 360 och cigaretter. 360 lagligt för människor under 18 att köpa. Cigaretter olagligt för människor under 18 att köpa.
Ontopic: Försök med typ: "Jag tvättar din bil om jag får köpa ett 360." Eller liknande.
↗ till inläggetSe Pavilions förra inlägg.När jag köpte mitt Xbox så åkte jag bara och köpte det. Frågade inte mina föräldrar då, bara åkte och köpte ett.
Det är lite skillnad på ett 360 och cigaretter. 360 lagligt för människor under 18 att köpa. Cigaretter olagligt för människor under 18 att köpa.
↗ till inläggetNär jag köpte mitt Xbox så åkte jag bara och köpte det. Frågade inte mina föräldrar då, bara åkte och köpte ett.
Ontopic: Försök med typ: "Jag tvättar din bil om jag får köpa ett 360." Eller liknande.
Det är ju bra att du kan vara lite seriös också , nOt . Om du inte får köpa ett för dom så är det lättaste sättet att acceptera att det är dom som är boss eller så gnäller du som s*tan . Fick pengar när jag fyllde år och mina föräldrar ville inte att jag skulle köpa ett 360 men dom "förbjöd" mig inte , så jag beställde ett först och SEN så berättade jag för dom , inte lackade dom ur alls :)
Hoppas det går bra för dig m8 ,
Ja fisk mitt i juylklapp men du kan köpa billigt på blocket.se ;)