💬
Logga in
Fuska.se

Spel Går I Slowmotion

9 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

När jag spelar lite mer krävande spel som garrys mod/halflife 2 och crysis så går spelet i slowmotion det laggar ingenting utan allt går bara sakta. Har någon en aning om vad som kan vara fel?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har en teori.

Det kan vara att när du spelar så blir du hypad och får värsta superhjälte gameing powers och ser allt i slowmo för att kunna äga mer =)

Nivå 5 · Fuskare

Du kanske har för hög kvalite på spelen ställ in dom på lite lägre??Annars så vet jag inte..

22 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har en teori.

Det kan vara att när du spelar så blir du hypad och får värsta superhjälte gameing powers och ser allt i slowmo för att kunna äga mer =)

det har hänt folk förut! :P

men som sagt prova att sänka kvalitén på grafiken eller prova kanske att rensa upp lite i datan....

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

När jag spelar lite mer krävande spel som garrys mod/halflife 2 och crysis så går spelet i slowmotion det laggar ingenting utan allt går bara sakta. Har någon en aning om vad som kan vara fel?

så för mig också när jag spelar på medium/high på vissa grejer i crysis och ställer jag om till easy så börjar det lagga <_<

Nivå 6 · Fuskare

Kan inte vara något annat fel än på datorn :P.

Senast ändrad:

23 Mar 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Skriv specifikation så blir det grymt mycket lättare. För övrigt laggar inte offlinespel. Men du kan dock ha problem med din framerate.

24 Mar 2008

Har du en dubbelkärnig processor?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Har du en dubbelkärnig processor?

Ja,

Jag löste problemet genom att felsöka innan starten och det stod i systemet att processorn hade en klockfrekvens på 9,58ghz även fast den är 2,33ghz / kärna

25 Mar 2008

.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in