💬
Logga in
Fuska.se

Komma Till Snowhead

102 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag kanbara inte komma upp dit men ska efter att ha lämnat tillbaka dekuprinsessan(altså efter Woddfall Temple)eftersom det är en grej som lutar upp som man glider ner när man försöker hoppa!Kan någon säga hur man kommer upp

till istappen man ska skuta på!?!? :o :o :blink:

Nivå 0 · Nykomling

:D jag hittade inte heller det först.. men gå ner till alla dodongos.. till vänster om dit du ska är en gång som du kan gå upp på.. (otroligt stor :D)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

TACKTACKTACK! :D :D

Nivå 0 · Nykomling

inga problem =D säg bara till om du behöver mer hjälp.

21 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Jag har smält 1 goron och ska rädda "gamla goron" ur en stor snöboll...Men jag hittar inte den :huh: !!Jag vet bara att snöbollen ska finnas där Tingle är.Men just var?! <_<

Nivå 0 · Nykomling

Shit var är du?

Det har jag aldrig hört talas om vilket spel?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Jag är i "Goronbergen" på spelet Majoras Mask,kan bli Goron,har tinat upp Goronen

brevid Goron Graveyeard,och ska nu rädda en gammal Goron ur en stor snöboll(som jag inte hittar) som ska finnas där Tingle(den gröna ballongflygande kartsäljaren)är. :huh: :(

Nivå 0 · Nykomling

om du hoppar ner vid andra bron till vänster. slå sönder snöbollarna och du hittar pappan där. tina upp honom med varmt vatten och han lär dig sången.

Nivå 0 · Nykomling

bara första delen...den andra delen får du av den gråtande bäbisen i goron city

Nivå 0 · Nykomling

jaja :) men jag tror man måste ha träffat bäbisen först innan man kan lära sig första biten! sedan kan man göra det vi sagt..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Vad gulligt bäbisen sjunger,och rolig gamle goron va :) .Har lärt mig låten nu men kan inte köra mer föränn imorron eftersom mamma ska ha datorn nu :) .

22 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

vadå...har du N64 på datan?

Nivå 0 · Nykomling

Det är olagligt! men hon kanske menar att hon inte kan fråga om mer hjälp för att hennes mamma ska ha datan :).

MITT 400:e inlägg jag e då en riktig überfuskare :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Min storebror har bara laddat ner en grej som gör att man kan köra 2 Zeldaspel...

Heter visst Nemu 64... ;)

Men tillbakan till ämnet.

Jag har nu lyckats komma till Snowhead Temple.Kommer inte en millimeter till efter några misslyckade försök inte fått tag i kistan på andra sidan bron i tredje rummet.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

http://www.nintendo-se.com/development/zel...asp?visa=majora

där finns en hel del hjälp...det kan jag lova

23 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Det är den jag följer men jag fastnar som sagt ändå :huh: .Så är det bara.

Suck

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

vad fastnar du med då? kan du beskriva rummet?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

Till höger om rummet man kommer in genom så är det ett rum med en bro med hål på mitten,fyra grejor som blåser på en så att man blir is och en kista på andra sidan bron.Där föröker jag rulla över men blir bara frusen av blåsgrejorna.

Nivå 0 · Nykomling

det kan jag ju inte hjälpa med.. du måste ju tajma det..

Nivå 0 · Nykomling

om du har Eldpilen kan du döda isgubbarna innan du rullar över

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in