jag vet inte var du är riktigt i gerudos.. men det kanske är på den öppna planen där det är fullt av gerudos? isf så ska du komma längst in bland alla där är en stege upp (enklast om du har stone mask)
Komma Till Snowhead
Gerudos? :huh: Jag trodde du spelade Majora's Mask.Här är jag igen :) .Jag har fastnat hos Gerudos.När det står på guiden att man ska "Gå över bron" så kan man inte komma upp till den!Hur i hela frejden kommer man upp?!?!?!
hon hadde båda spelen
:rolleyes: Men säg vad dom heter,förutom pirater,isådanafall. <_<(Rumiko @ 15/05-2004 18:46:23)Här är jag igen :) .Jag har fastnat hos Gerudos.När det står på guiden att man ska "Gå över bron" så kan man inte komma upp till den!Hur i hela frejden kommer man upp?!?!?!
Gerudos? :huh: Jag trodde du spelade Majora's Mask.
dom heter på Majoras mask Pirates, och på Ocarina of time Gerudos
Närmare bestämt Female Pirates.dom heter på Majoras mask Pirates, och på Ocarina of time Gerudos
aja...men det spelar inte nån roll(Rumiko @ 19/05-2004 14:50:02)dom heter på Majoras mask Pirates, och på Ocarina of time Gerudos
Närmare bestämt Female Pirates.
Tillbaka till ämnet.Jag har fått Hookshot,men kan inte använda den som Zora som det står i guiden.Kan någon förklara det på nå't vis?
man kan bara använda den som link...
Som zora kan du inte använda några vapen. Bara slå, sparka och skjuta fenor.Tillbaka till ämnet.Jag har fått Hookshot,men kan inte använda den som Zora som det står i guiden.Kan någon förklara det på nå't vis?
bumerangfenor..och man simmar riktigt bra i vatten
På min guide står det nämligen "skut hookshoten på tanken som Zora".Det är guiden på "Zeldasidan".
då är något fel...man kan bara använda den som vanlig link!På min guide står det nämligen "skut hookshoten på tanken som Zora".Det är guiden på "Zeldasidan".
Men vad är det som är "tanken"?
en tank antagligen....
Okej.Jag har inte klarat,men jag har gått ut ur Lagunen.I Ocean Skulltula House så är det ett staket efter en glidnerförsbacke med 2 skulltulas.Hur kommer man förbi?
använd hookshot på ngt minns inte vad, typ spindelväven eller något.
Tackartackar.Jag letar Skulltulas för fullt och har kul med Epona.
I det första rummet i Ocean Skulltula House så har jag klarat dom 2 som är i gången,men det låter fortfarande "rasp rasp",så det måste vara fler där.
det funkade inte att länka.. http://www.gamefaqs.com/console/n64/game/26002.html kolla på in depth faqs så kan du se ocean spider house map. klicka där och du får se en karta =)