💬
Logga in
Fuska.se

Komma Till Snowhead

102 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #81

Värst vad det var mycket kilande mellan hus och olika dagar...Men det var det värt.Nu kan man ju skada lite...Tack för det hjälpen!Nu letar jag efter bäver-racet vid strandens vattenfallet,fast jag kommer inte upp!Eller var det inte på stranden...

Nivå 7 · Fuskare

du måste först gå till pirates fortress (eller vad det hette ;P) och hämta hookshot. efter det kan du skjuta med den på träden och komma upp =)

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #83

Okidoki.Men du...din bild ser ut som ett kryss på min dator,kan du kolla upp det?

Nivå 7 · Fuskare

det har inte med saken å göra :o antagligen upl som är nere, skriv om du behöver mer hjälp..

26 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #85

Jag har varit i Dalarna på Midsommarafton,och ska precis åka till en sak till,så jag kan inte göra något ikväll.Men min fråga är hur man kan klara bäverracet.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

umm.. simma, det är inte så svårt.. bara simma genom ringarna, jätteenkelt tycker jag ;P

27 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #87

Enda felet är att när det är 3 ringar kvar och jag precis ska få 2 kvar så tar tiden slut,fastän jag har försökt 14 gånger.Den tar slut när jag har 5-9 sekunder kvar.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

du menar att tiden slutar får tidigt? det måste vara en bugg..

28 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #89

Jippi!Jag klarade det!Nu ska jag köra Pirat-tjofset och undrar hur man tar sig till nästa ställe precis när man har fått Hookshot och Zora-ägget.

Nivå 7 · Fuskare

du ska hämta sju zora ägg.. 4 fanns i pirates fortress och 3 i pinnacle rock. så vilket ställe menar du?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #91

Efter det första ägget som är där man får Hookshot.

Nivå 7 · Fuskare

dk ska gfå runt och leta efter ägg därinne. sedan när du hittat alla fyra så ska du till pinnacle rock.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #93

På Zeldasidan står det att man ska Hookshoota sig till nästa rum.

Nivå 7 · Fuskare

gör det då.. det finns pelare med något som ser ut som fastklistrade ringar typ ;P dom ska du skjuta på..

29 Jun 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #95

Tack.Ska äta lunch och sen gå ut så jag kan inte spela så mycket mer idag.

2 Jul 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #96

Jag kan tyvärr inte spela mer föränn den 13/7,jag ska vara på läger.

13 Jul 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

då kan du börja idag....=)

14 Jul 2004
Nivå 1 · Novis

JA HA KLARA SPELE

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag me.. =)

18 Jul 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #100

Va kul för er...Min kompis kommer idag så han kan nog hjälpa mig,han har NÄSTAN klarat ut det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in