Värst vad det var mycket kilande mellan hus och olika dagar...Men det var det värt.Nu kan man ju skada lite...Tack för det hjälpen!Nu letar jag efter bäver-racet vid strandens vattenfallet,fast jag kommer inte upp!Eller var det inte på stranden...
Komma Till Snowhead
du måste först gå till pirates fortress (eller vad det hette ;P) och hämta hookshot. efter det kan du skjuta med den på träden och komma upp =)
Okidoki.Men du...din bild ser ut som ett kryss på min dator,kan du kolla upp det?
det har inte med saken å göra :o antagligen upl som är nere, skriv om du behöver mer hjälp..
Jag har varit i Dalarna på Midsommarafton,och ska precis åka till en sak till,så jag kan inte göra något ikväll.Men min fråga är hur man kan klara bäverracet.
umm.. simma, det är inte så svårt.. bara simma genom ringarna, jätteenkelt tycker jag ;P
Enda felet är att när det är 3 ringar kvar och jag precis ska få 2 kvar så tar tiden slut,fastän jag har försökt 14 gånger.Den tar slut när jag har 5-9 sekunder kvar.
du menar att tiden slutar får tidigt? det måste vara en bugg..
Jippi!Jag klarade det!Nu ska jag köra Pirat-tjofset och undrar hur man tar sig till nästa ställe precis när man har fått Hookshot och Zora-ägget.
du ska hämta sju zora ägg.. 4 fanns i pirates fortress och 3 i pinnacle rock. så vilket ställe menar du?
Efter det första ägget som är där man får Hookshot.
dk ska gfå runt och leta efter ägg därinne. sedan när du hittat alla fyra så ska du till pinnacle rock.
På Zeldasidan står det att man ska Hookshoota sig till nästa rum.
gör det då.. det finns pelare med något som ser ut som fastklistrade ringar typ ;P dom ska du skjuta på..
Tack.Ska äta lunch och sen gå ut så jag kan inte spela så mycket mer idag.
Jag kan tyvärr inte spela mer föränn den 13/7,jag ska vara på läger.
då kan du börja idag....=)
JA HA KLARA SPELE
jag me.. =)
Va kul för er...Min kompis kommer idag så han kan nog hjälpa mig,han har NÄSTAN klarat ut det.