↗ till inläggetDu måste ladda ner ett removal tool för Norton. Länk: http://service1.symantec.com/Support/tsgen...005033108162039Fick norton när jag köpte datorn men vet inte ens hur jag får bort det ifrån burken. AVG är helt klart bäst om du frågar mig.
Akta Er För Norton...
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr du dum på riktigt? F-secure är världens sämsta anti virus imo. HEMSKTNorton är krångligt.... och för säkert... kör just nu kaspersky, ska köpa F-Secure ;)
håller med wacko, F-Secure är inte bra.
↗ till inlägget↗ till inläggetOkej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då
Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< )
Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan
Haha, lol. 5-7 virusar. Skulle inte tro att det var dom som gjorde din dator seg. Du har nog bara en dålig dator. För jag hade 21 virusar på min data och då märkte jag ändå knappt att den blev segare.
lol du kanske hade trojaner, det är inte så j*vla ofta man får virus mest trojaner dessutom finns det ju olika virus
Jo, nog hade jag några trojaner men rätt så många virusar var det.
Finns säkert sånna virus som crashar hela datan.
↗ till inlägget↗ till inläggetOkej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då
Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< )
Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan
Haha, lol. 5-7 virusar. Skulle inte tro att det var dom som gjorde din dator seg. Du har nog bara en dålig dator. För jag hade 21 virusar på min data och då märkte jag ändå knappt att den blev segare.
lol du kanske hade trojaner, det är inte så j*vla ofta man får virus mest trojaner dessutom finns det ju olika virus
Jo, nog hade jag några trojaner men rätt så många virusar var det.
Finns säkert sånna virus som crashar hela datan.