säj vad ni tycker om spelet :D
ni moste inte
säj vad ni tycker om spelet :D
ni moste inte
10/10
Zelda-spelen är dom bästa spelen jag nånsin spelat.
9/10 Det är hyfsat svårt.
Alla Zelda spel är typ 10/10. Så gott som alla spelserier som Miyamoto har skapat är legendariska.
8,9/10. Spelet var mycket mindre o lättare än jag trodde.
5/10.
Spelet var en ENORM besvikelse, och alldeles för lätt. Jag dog inte en enda gång under hela spelet! =(
10/10
5/10
10/10 Det är kul men när man har varvat det några gånger så börjar man trötna
10/10 ja e på min 5:e omgång, nästa gång blir 3 hjärtan utmaning =D
9/10
Skit bra grafik och jag gillade storyn men det var väldigt lätt och påminde förmycket om Oot.
Är det värt att köpa? jag har aldrig spelat något zelda förrut, bara pyttelite på n64
4/10
8/10 tycker OoT är bättre
Jag hade spelet och tycket att det var riktigt fint och snyggt, bra grafik även för Gamecube och att det var en riktigt bra historia i det.
Ångrar mig så mycket av att ha sålt det :(
Maxad, go twilight princess yeahh!
6/10
Inte det bästa Zelda spelet direkt, sänkt kvaliten på Zelda tyvärr. Endast Four Swords till GBA som är ett sämre Zelda spel av de 13/14 jag spelat.
j*vla gris
jag hattar twili så j*vla hårt sämsat zelda ever templen är på tok för enkla jag klarade alla tempel på max 20 min.
och bossarna e så j*vla enkal att det blir boring.
och jag grät allavarligt när jag såg nya ganon jag menar va f*n en j*vla gris omg vad hände med det stora svärd svingande monstret som kickade ash.
jag tycker man får för mycket hjälp med bossarna och med templen av midna och c.o
↗ till inläggetOm du inte har märkt det så är Gannon en gris i alla spel inklusive OoT.j*vla gris
jag hattar twili så j*vla hårt sämsat zelda ever templen är på tok för enkla jag klarade alla tempel på max 20 min.
och bossarna e så j*vla enkal att det blir boring.
och jag grät allavarligt när jag såg nya ganon jag menar va f*n en j*vla gris omg vad hände med det stora svärd svingande monstret som kickade ash.
jag tycker man får för mycket hjälp med bossarna och med templen av midna och c.o
TP tycker jag borde fått 8/10.
jag älska det när jag körde det hos en kompis så solklart en tia :lol:
9/10. Twilight är bra, men det är lite svårt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in