Hoppa till innehåll

1st Person Spel

Vendetta

Rekommendera inlägg

um...warrock och cs är 2 olika typer av fps ju. warrock har stora banor med fordon och liknande medans cs är små banor med inga fordon(finns undantag men ändå...)

Doom

Half-Life

Call of Duty

Halo

Quake

Unreal

Wolfenstein 3D

Return to Castle Wolfenstein

America's Army

Battlefield

Day of Defeat

F.E.A.R.

Crysis

Huxley (CB tror jag..)

Enemy Territory Quake Wars

orkar inte skriva alla olika delar av spelen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN HAN SA GRATIS!

iallafall, nossload, Ut2K8 kommer inte, du får spela UT3.

jag vet inte om det finns så många gratis FPS i samma anda som CS eller Warrock, du får helt enkelt betala 100 spänn för CS.

Jasså, det jag ser är att han inte pallar köpa CS och HELST något gratis, men det betyder inte att det måste vara gratis.

Anyway, riktigt pinsamt att man trodde det hette UT 2008. Men ja, jag menade UT3 som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FEAR e För läskigt :( BF For the WIN!

Moget..

Aja, men jag rekommenderar UT serien. Älskade UT 2004 och kan inte vänta tills UT 2008 kommer.

Sa herrn som lyssnar på Eminem! http://www.dsoforums.net/forum/style_emoticons/default/rofl.gif

Jepp... om du syftar på mitt "Moget.." så är det ju bara lägga ner. Vad lyssnar du på då? By the way, så du menar att min "snällare" kommentar på att FEAR är FÖR läskigt är dålig i.o.m min musiksmak. Nice! Om du inte fattade vad jag menade nu så kan jag säga det på ett enklare sätt. Min åsikt tycker mer folk är sämre BARA för min musiksmak. Wow!

Beror grafiken och / eller åldern på spelet att du spelar det eller inte? Bara undrar..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...