Hoppa till innehåll

Eran Hat Lärare


Svampen2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning.

Varning? Du menar att han nästan fick kvarsittning?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min vanliga lärare. hon är farlig

 

t.ex hon sitter eller har tix att äta på pennor sen frågar hon "vem har ätit på ala pennor" sen kllar hon på mig bara för jag värkligen hatar henne å jag visar det så darför anklagar hon mig -.- fasst när hon säger "vem har ätit på alla pennor" så garvar alla i klassen.

Redigerat av krille97
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

vår ena industri lärare, han e en jäkla kärring och skrattretande. Om man råkare göra något å han kommer å gnäller så höjer man bara rösten lite så försvinner han hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning.

En "varning" låter ju inte sådär superfarligt. Dessutom kan man ju inte hjälpa om man behöver kräkas och inte hinner ut.

 

Det är fel inställning att hata en lärare. Även om man inte tycker om personen ska man försöka göra det bästa av situationen. Om man går och bygger upp ett hat emot läraren blir allt oftast så mycket värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...