Hoppa till innehåll

Eran Hat Lärare


Svampen2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 275
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I de flesta fallen är det självklart så. Dock så är vår SO-lärare nog den värsta jag stött på. Han är väldigt motaglig för fjäsk. Han hör dåligt, vilket resulterat i att han flera gånger skällt ut fel person. Han lyssnar inte om man försöker säga emot, utan fortsätter att skrika och gorma. Han har dessutom sagt en hel del taskiga saker till vissa elever. Saker som är direkt kränkande. Hans humörsvängningar är extrema, ena sekunden är vi guds barn, bara för att i nästa vara "odugliga småj*vlar". Ja, småj*vlar. ;D

 

Försöker dock att inte tänka så här i skolan och på hans lektioner. Det blir som sagt, som jag skrev i mitt tidigare inlägg, endast värre. Jag har klarat mig undan ganska bra, och fick väldigt bra omdömen ifrån honom, får ej betyg än. Har dock blivit utskälld en gång förra terminen när någon annan pratade. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Syslöjdsläraren, fy f*n.

Musikläraren, tvi tvi tvi! Det är inte musik vi får ha utan läsförståelse varenda j*vla lektion. ._.

 

många av mina lärare är snälla

men min orginale NO lärare (har vikarie i 8 mpnader)

hon har damp

Vad är det för fel med det? Att hon har damp är inget hon själv rår för.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min förra So lärare var för jävlig. Man lämnade in uppgifter och nästa dag frågade han varför jag inte lämnade in uppgifterna. Upprepade sig några gånger tills jag blev trött och några andra och klagade hos rektorn. Fick sparken direkt, kan man säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...