Mario spelen
Bästa Spelet Ni Har Spelat?
Zelda spelen, klart.
Megaman 2 för fan!
F-Zero, Supermario Allstars och DK Country(1 och 3)
NES: Super Mario Bros. 3
SNES: The Legend of Zelda: A Link to the Past, det bästa spel som någonsin gjorts enligt min mening.
Faxanadu till NES.
Super Mario Bros. 3
↗ till inläggetZelda spelen, klart.
Bucky O'Hare till NES.
Chrono Trigger och.. CONTRA!11!!!
↗ till inläggetChrono Trigger och.. CONTRA!11!!!
Contra 3 är ju för jävla svårt, kommer ju fan inte ens genom första banan. <_<
↗ till inläggetTycker inte Contra 3 är så extremt svårt, sista bossen är dock omöjlig↗ till inläggetChrono Trigger och.. CONTRA!11!!!
Contra 3 är ju för jävla svårt, kommer ju fan inte ens genom första banan. <_<
Jag kanske är dålig eller något, men de flesta spelen till SNES förutom Super Mario-spelen är skit-svåra imo. Och den där sista bossen ser inte rolig ut. :(
↗ till inläggetSamt Super Metroid till SNES.Bucky O'Hare till NES.
Super Metroid, hmmm... Jag ska fan prova det nu. Har ju massor av ROM's bla Super Metroid (ja, jag kör emulator).
↗ till inläggetSamma här!Zelda ocarina of time - N64
Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;)
↗ till inläggetHar du inte spelat Super Metroid än eller?Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;)
:P
↗ till inlägget↗ till inläggetHar du inte spelat Super Metroid än eller?Jag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;)
Jooo, men det var så tråkigt. :(
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har kommit fram till en slutsats. Bästa spelet till SNES är fan Super Mario Allstars! ;)
Har du inte spelat Super Metroid än eller?
Jooo, men det var så tråkigt. :(
va :angry: