Hoppa till innehåll

Får Snart Utbrott På Mamma!


Rekommendera inlägg

Gör inte som din mamma säger tills hon fattar att hon inte kan tvinga dig.. När ni ska åka o simma så låser du inte dig på toaletten eller ditt rum eller nått.. Hon lär ju inte vänta på dig hela tiden..

Och ger hon dig data eller tv-spels förbud så spelar du ändå och säger att du tänker fortsätta med det tills hon låter dig sluta simma.. Samma sak om hon säger att du inte får gå hem till kompisar.. Gör det ändå..

 

Och om hon skulle ta bort nån sladd eller annat till datorn/tv-spelet så tar du bort någonting som hon tycker om och/eller använder ofta..

 

 

Vad sägs om att bara sätta dig på en bänk vid sidan av bassängen så fort ni kommer in till simhallen, och vägra flytta dig därifrån, eller att bara stanna kvar i omklädningsrummet?

tycker du ska göra når sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min mamma är simgalen så jag måste simma 4dagar i vecken å jag hatar att simma.hon måste jämt ha rätt å tex en dag fråga jag om det var kallt ute då sa hon nä inte så kallt då när jag skulle gå ut fråga jag igen då sa hon aa det är kallt då sa jag men du sa att det var inte så kallt förut då sa hon nä det sa jag ej, du måste lyssna!!! jag sa men du gjorde det då sa hon "du får ej spela mre idag"

 

jag är så trött på sånt nu jag riktigt kockar över så jag drar in i mitt rum.

 

vad ska jag göra?!

Men för f*n, låt bara bli att lyssna på henne? :huh:

 

EDIT: Såg två posts över mig att problemet tydligen var löst.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

löst o löst -.- nja simningen e löst men mama e ju fortfarande galen. well..well..

sånt man får stå ut med som min fassa säger mana tt man ska på fest på fredag på tisdagen samma vecka får han problem och tycker man skulle säja det tidigare, men det bästämdes den dan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

löst o löst -.- nja simningen e löst men mama e ju fortfarande galen. well..well..

sånt man får stå ut med som min fassa säger mana tt man ska på fest på fredag på tisdagen samma vecka får han problem och tycker man skulle säja det tidigare, men det bästämdes den dan

 

Du borde ju inte direkt klaga över det. De flesta föräldrar skulle troligen aldrig gå med på att deras osnytne 14:årige son går ut på supfest.

 

@Krille97

 

Hur är hon 'galen' då? Och talade du om för henne hur du kände om simningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^

 

Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre?

Ta det som en komplimang att hon tjatar :P

Redigerat av Skriken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^

 

Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre?

Ta det som en komplimang att hon tjatar :P

Hans morsa bestämmer över honom tills han fyller 18 och blir myndig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Deni3ru

Det är du som väljer vad du ska göra? Hon kan precis inte tvinga dig.. kör en deal eller något att du ska åka till simhallen en gång i veckan och simma några varv i bassängen.. Kom överens så blir allt lyckat ^^

 

Hon kanske tjatar mer när du nu börjar bli äldre?

Ta det som en komplimang att hon tjatar :P

Hans morsa bestämmer över honom tills han fyller 18 och blir myndig.

 

Ja, men hon har ingen rätt att tvinga honom till fysisk aktivitet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...