↗ till inläggetprecis här kommer jag med en text som jag bara hittade på internet och tog bort alla punkter och stora bokstäver blir jätte lätt att läsa va↗ till inläggetlol vem bryr sig om det är stor bokstav eller punkt bara man fattar vad dom menar
så jag ska inte skriva med stor bokstav eler punkt det blir väl mycket lättare och läsa vad tycker du jag tycker det är bra nu får ingen använda punkt eller stor bokstav
företaget psystar har börjat marknadsföra en dator kallad OpenMac som använder standardkomponenter och som uppges komma med Leopard förinstallerat och den är billig för första gången sedan Steve Jobs kom tillbaka till apple och prompt satte stopp för licensieringen av Mac OS och därmed den på den tiden livlig klontillverkningen kan en ny mac-klon nu vara verklighet macrumors berättar att ett företag kallat psystar har börjat göra reklam för en dator kallad openmac som kostar 399 dollar och sägs vara leopardkompatibel för det får man ett litet torn med Intel Core 2 Duo 2 GB ram superdrive 250 GB hårddisk och Intelgrafik den använder standardkomponenter och verkar vara riktad mot alla de användare som gärna skulle köra mac men som vill ha en vanlig pc med allt vad det innebär i form av utbyggnadsmöjligheter bland annat kan den beställas med olika grafikkort enligt företaget åßtadkoms leopard kompatibiliteten genom att alla komponenter är testade och fungerar med operativsystemet samt genom några extra drivrutiner som lagts till för att allt skall fungera en emulerad EFI installeras för att Leopard skall tro att det är en mac man kan beställa datorn med Mac OS X förinstallerat vi behöver knappast gissa vad Apples advokater anser om tilltaget