💬
Logga in
Fuska.se

Jag Har Kommit För Att Frälsa Er!

83 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Den enda musik som är äkta är rock, äkta rock alltså. The Who, Zeppelin m.m..

Amen!

ledd är inte så bra. men vissa låtar är bra med han. men det är inte många. håller med tuff om GN 'R . fast andra bra brand är Maetallica och pantera.
26 Apr 2008
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Är detta en seriös tråd? Väldigt konstig må jag säga.

Själv ogillar jag Sjögren.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ogillar Christer Sjögren och all annan slags dansbands musik.

Christer Sjögren a.k.a Mysfarbror över dansbandssverige. Han suger. Står o sjunger om I love europe..lol, j*vla tönt.

Rubriken borde vara "Jag har kommit för att fucka era liv"

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Epic fail humor.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Epic fail humor.

Word säger allt. :)
27 Apr 2008
Nivå 1 · Novis

Skriver som om Christer Sjögren vore Jesus. Vad i h*lvete?

Nivå 10 · Veteranfuskare

När jag lyssnar på dansband, lyssnar jag för att posera för mina kompisar, era föräldrar samt lägga pucken i rätt hörn.

Visst, dansband suger, Christer är kass, om jag får uttrycka det själv. Men vem ha sagt att ni ens måste lyssna på skiten?

Apropå suger.. Personen på Dirtmans avatar är en s.k "one of a kind", och ja, hon suger rejält. Nämnde aldrig att personen var kass.

..och trådskaparen kommer med sina egna billiga tricks, enbart för att få se vem som kunde slänga mest skit av alla dansbandshatare. Hooray hooray, you and your sexy mother won first price in most stupid authors competition.

Cheers..

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker Rap och R'n'B bäst hip hop är lite bra, iallfall vissa låtar, hatar Rock, Hårdrock och Punk rock.

Jag vet inte ens vem Sjögren är.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Äkta musik är gunsNroses. Ner med christer sjögren. Ner med honom!

eller inte..

äkta musik är In Flames<3

Nivå 7 · Fuskare

Word Mighty, word :'D

28 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

METAL <3

Nivå 3 · Lärling

LOL!!!

Christer is the shit...NOT!

3 May 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Epic fail humor.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Eller jo, "epic phail humor" kunde jag ju ha skrivit förstås.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

När jag lyssnar på dansband, lyssnar jag för att posera för mina kompisar, era föräldrar samt lägga pucken i rätt hörn.

Visst, dansband suger, Christer är kass, om jag får uttrycka det själv. Men vem ha sagt att ni ens måste lyssna på skiten?

Apropå suger.. Personen på Dirtmans avatar är en s.k "one of a kind", och ja, hon suger rejält. Nämnde aldrig att personen var kass.

..och trådskaparen kommer med sina egna billiga tricks, enbart för att få se vem som kunde slänga mest skit av alla dansbandshatare. Hooray hooray, you and your sexy mother won first price in most stupid authors competition.

Cheers..

Vad snackar du om, då!? OK, hon kanske suger rejält, men vill du nåt mer så finns jag här!

Ja, jo alltså, dansband och rap, hip/hop... Ähhh, allt utom hårdrock är bajs.

Men det var en jäkligt skojj tråd! Christerdomen ftw.

4 May 2008

är det christer sjögren-älskarna här också jag tror säker att fler av dom kommer bli medlemmar här och sen spamma hela forumet har dom gjort på en annan sida <_<

Senast ändrad:

5 May 2008
↗ till inlägget

är det christer sjögren-älskarna här också jag tror säker att fler av dom kommer bli medlemmar här och sen spamma hela forumet har dom gjort på en annan sida <_<

Vem älskar Christer Sjögren? Ett par 50-åriga tanter?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kära musikälskare.

Jag vill börja med att tala om för er att även jag är en så kallad ungdom. Jag vet att det inte alltid är så lätt att lyssna till sitt hjärta, jag vet hur stark omgivningens inflytande kan vara.

Många av oss (ja, jag skriver oss då jag känner att vi har någonting inom oss som binder oss samman) fastnar i dåliga vanor. Vi lyssnar på skitmusik. Green Day, Tokio Hotel och System of a Down kan jämföras med amfetamin, ecstasy och heroin. Det är lätt att bli sugen på att testa, det är lätt att fastna och det är skadligt. Den stora skillnaden är dock att de tre förstnämnda är socialt accepterade vilket gör dem så otroligt mycket farligare.

Jag vill visa er att världen kan vara så oerhört vacker och underbar. Ni behöver inte leva ett fejkat liv med Nightwish, Kent och Snow Patrol för att inbilla er att livet betyder något och att ni är lyckliga. Jag har funnit ljuset, jag har funnit lyckan, och jag har funnit livsglädjen. Och allt detta fann jag hos en enda man. Och hans namn är Christer Sjögren.

"Haha, dansband?!", tänker ni säkert nu. Men varför tänker ni "Haha, dansbad?!"? Jo, jag har redan sagt det en gång, och jag säger det igen. Som ung är det svårt att lyssna till sitt hjärta och omgivningens mörka fingrar har knutit sig kring era ljusa själar. Christer är lycka, liv och livsglädje. Jag hoppas att ni kan gå in i er själva och finna det som ni EGENTLIGEN vill, inte det som er omgivning förväntar sig att ni ska vilja. Bered er på en fantastisk resa, bli ett Christer-fans du också! Konvertera till Christerdomen!

Sök hjälp serriöst, man ska inte bara vara sådär. Sök hjälp.
6 May 2008
Nivå 6 · Fuskare

Poison: Jag, JAG älskar Christer Sjögren ;D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in