Engelska! skall nog börja med tyska nu när jag börjar 6:an
Vilken Språk Lär Du Dej?
svenska
english
deutsch
Estudio Español
och jag älska det
Spanska och det är sämst för övrigt.
↗ till inläggetMm, men franska är ännu sämre.Har oxå spanska.Spanska och det är sämst för övrigt.
↗ till inläggetMöjligt, jag ville ha tyska men det var inte tillräckligt många som ville det tyvärr.↗ till inläggetMm, men franska är ännu sämre.Spanska och det är sämst för övrigt.
Spanska ;)
Spanska. Ville ta tyska men vi fick inte ta det. :/
↗ till inläggetVad f*n snackar du för skit? Franska är ett fantastiskt språk som jag älskar så tais toi. :)↗ till inläggetMm, men franska är ännu sämre.Har oxå spanska.Spanska och det är sämst för övrigt.
↗ till inläggetVad f*n snackar du för skit? Franska är ett fantastiskt språk som jag älskar så tais toi. :)
Alla 3 B-Språken är asdåliga enligt mig, men vissa kanske tkr de är bra.
↗ till inläggetVad f*n snackar du för skit? Franska är ett fantastiskt språk som jag älskar så tais toi. :)
Tais Toi, För övrigt en extremt rolig film. Se den ('Håll käft' på svenska) ;)
Jag pluggar endast engelska och tycker att det är extremt roligt då jag snackar i Teamspeak med polare från USA och England väldigt ofta.
Franska (Börjar sexan fast jag skulle börja femman.)
jag kommer börja läsa spanska
Jag läser spanska, men alla språklärare är skittråkiga + lektionerna. Så alla (spelar ingen roll vilket språk) hatar språklektionerna i vår klass xD
Eftersom jag brukar åka till Spanien när det är lov så läser jag spanska.
Good for my brain!^^;;
Franska.
Än så länge kan jag bara säga vad jag heter, var jag bor och att tåget är försenat.
Börjar japanska nu när skolan börjar ;d
Italienska : Ba ba bada bopi abad
Eller egentligen tyska..
franska