offtopic: är det smarta klubben här inne eller? :P
Hjälp Mig Med En Sak Vet Ej Vilket Program Man Använder
Jag antar du laddar ner pdf-filen, och inte har Adobe Reader installerat? Var nu inte dum och försök öppna filen i notepad.
:bah:
Jag öppnade den me notepad eller word nåt sånt :P
↗ till inläggetMM .. Vad kul da , Föresten kan man göra 3D text me gimp??
Varför läser du inte bara hjälpfilen som kommer med programmet? Eller googlar "3D text gimp"?? Ska det vara så svårt att göra minsta lilla grej själv?
just det pölöjöjöjöjöjoooiiiiiingggggggggggggg
Nej men jag är inte så bra på gimp o sånt ......
↗ till inläggetKanske just därför du ska läsa hur man gör?Nej men jag är inte så bra på gimp o sånt ......
Ceto, du måste lära dig att göra saker själv, när du blir 18 så kommer du inte att få någon att köra bil åt dig eller nåt.
Du kanske borde ladda ner Trial versionen av Photoshop och se vilket som passar dig bäst?
OK ... tack xavio tror nog att jag fatta det...
↗ till inläggetLOL pöjölgipbölpäölujlpöloingOK ... tack xavio tror nog att jag fatta det...
?? vad pratar du om???
↗ till inläggetProva att läsa vad han skrev så kanske du förstår :)?? vad pratar du om???
Jag fatta ingenting alltså...
*springer och gömmer mig*
ONTOPIC: Är det verkligen så svårt?
Vad har du egentligen lärt dig i skolan? (Observera skämt :)) Nej, men ärligt har du laddat ner Photoshop trialen?
Skämtar du det är fett svårt att läsa.. jag ser ingenting .. var kan jag skaffa trialen??
↗ till inläggetSkämtar du det är fett svårt att läsa.. jag ser ingenting .. var kan jag skaffa trialen??
"Jag ser ingenting..." - Skaffa glasögon :)?
Förövrigt följ dirtman's intrusktioner (orka stavning?) om du inte lyckas följa dom är du en idiot :D (Ta inte illa upp)
ehh... Orka Me trialen den är 260 mb nåt.. ( Mycket för mig :P ) ( Gimp är typ 60 Mb :P mycket mindre. )
Lol, Har du en dator anpassad för Windows 98, eller <_< Vad vill du komma med dina inlägg, vad kan vara en fortsatt disskusion? :) :bah: Du har installerat Gimp, Det räcker väl? Bara att söka efter tutorials, Som du inte fattar och frågar om hjälp är, men jag är redo :lol: