/sarcasm off..
Bästa Bandet Just Nu?
↗ till inläggetDet är ju inget emo band, Tokio hotel är ju världens störta jeffla emo band stör mig så j*vla mycket på dom. In flames e ju långt i från emo style ;)↗ till inläggetjag hoppas inte att in flames räknas som emo? :D
Jo, de är det största emo-bandet som finns just nu.
TH är långt ifrån emo style.
In Flames är mer emo än TH (dock fortfarande lååååååååångt från emo).
Okej bra att veta att in-flames inte tillhör kategorin Emo.
↗ till inläggetDet är ju inget emo band, Tokio hotel är ju världens störta jeffla emo band stör mig så j*vla mycket på dom. In flames e ju långt i från emo style ;)↗ till inläggetjag hoppas inte att in flames räknas som emo? :D
Jo, de är det största emo-bandet som finns just nu.
Inser du inte att det där är rätt mkt sarkasm? Annars tkr jag just nu att Metallica är det bästa bandet. Ride The Lightning, Sad But True, The Unforgiven.
Om det ska vara riktig metal så ska det vara Meshuggah, dock är dem väldigt svårlyssnade för den ovane om man sger så. Väldigt proggresiva ^^
Vad menas med 'progressiva'?
↗ till inläggetMusiken är väldigt komplex om man säger så. Den innehåller mycket udda taktarter och byten mellan sådana, samt invecklade gitarr-riff. Har också en hel del byte inom låtar med olika genrer och tempo.Vad menas med 'progressiva'?
↗ till inlägget↗ till inläggetMusiken är väldigt komplex om man säger så. Den innehåller mycket udda taktarter och byten mellan sådana, samt invecklade gitarr-riff. Har också en hel del byte inom låtar med olika genrer och tempo.Vad menas med 'progressiva'?
Precis :] men Meshuggah kör ganska raka fjärdedelstakter (d.v.s. den vanligaste takarten) men rytmen på gitarr-riffen och trumkompet gör att det låter helt 'fucked up' så att säga. ^^
Jag är oftast inte mycket för Goregrind, men Mortician är väldigt bra också så lägger till dem bland 'favoriterna'.
Det vart ju ganska sköna grejor det Garone :] även om jag heller inte är så mycket för just den typen av metal.
Dragonforce, alternativt Hammerfall.
Beror på humör.
Alla vet väl att Tokio Hotel spelar glamrock? O.o
Och att In Flames är mer emo än MCR + Aiden tillsammans? O.o
Det är la självklart? ;x
Bästa bandet i världen..hmm.....ändrar mig nog igen.. Metallica eller Ramones
RHCP :')
RHCP är absolut inte metal.
Men det är nån form av rock, läs tråden för bövelen
Är inte RHCP typ Punk? o_O
↗ till inläggetNja Punk/funk/alternativ/rock typ (:Är inte RHCP typ Punk? o_O
Punk rock finns också.
IRON MAIDEN!!! \../(>.<)\../
Red Hot Chili Peppers (:
Kolla på anthony kiedis på 3.14 han måste bli snurrig :P
Det är också bra 1.30 typ :P
↗ till inläggetFinns alldeles för många bra band för att nämna endast ett.