Mina är inte separerade (vilket jag är nöjd över).
Nu saknas bara en flickvän, alltså till mig :3
Mina är inte separerade (vilket jag är nöjd över).
Nu saknas bara en flickvän, alltså till mig :3
↗ till inlägget↗ till inläggetDet beror ju på om du blir 17.... :evil:mina e separerade min papap har jag aldrig sett bor hoss mammai.
dom skildes när jag föddes :/
ska leta upp han när jag blir 17-18
Vad menar ni med om han blir 17?
↗ till inlägget↗ till inläggetmina e separerade min papap har jag aldrig sett bor hoss mammai.
dom skildes när jag föddes :/
ska leta upp han när jag blir 17-18
Det beror ju på om du blir 17.... :evil:
Vad menar ni med om han blir 17?
He'll kill him when he turns 15... :evil:
And drink his blood while raping his family...
Mina har precis skilt sig. Pappa ska flytta om en vecka och mamma har inte hittat nånstans att bo än.
↗ till inläggetJa, morsan dog för 5 år sedan :( . då skilde de sig.
:/
Skilda kallar jag det inte, men pappa dog för 3 år sedan :/
Hemskt med alla dödsfall :(
Mina föräldrar bor inte ihop. När jag var typ 3-5 år så blev de "osams". :(
Japp, sen jag var 5 eller nåt, och inte bryr jag mig, lika glad ändå :D
De håller ihop.
Mina har aldrig varit gifta och aldrig bott ihop.. men de har en väldigt bra relation så jag ahr träffat min pappa ca 1 gång per månad under hela mitt liv..
Mina är skilda sen hm..5 år om jag minns rätt.
fortfarande gifta o glada ;x
Bor tillsammans
jag minns inte riktigt vilket år mina föräldrar skilde sig men jag vart bara irriterad att dom störde mig när jag kollade på mitt favorit pogram :lol: jag trodde att vi bara skulle flytta igen vilket har blitt en tradition att flytta var annat år (störigt).
Ja man kan förstå att det blir tjatigt att flytta omkring hela tiden.
skilda sen 13 år tillbaka
Mina är skilda sen 2 år tillbaka.
f*n vad många med skilda föräldrar, trodde det var betydligt vanligare med oskilda.
Mina är iallafall skilda sen ungefär 7 år tillbaks, jag brydde mig inte så mycket då, och inte nu heller.
↗ till inläggetf*n vad många med skilda föräldrar, trodde det var betydligt vanligare med oskilda.
Mina är iallafall skilda sen ungefär 7 år tillbaks, jag brydde mig inte så mycket då, och inte nu heller.
Skilada föräldrar är väldigt vanligt, iaf här omkring x) I princip alla mina kompisars föräldrar är skilda.
↗ till inläggetLol, du måste väll veta om dina föräldrar bor i samma hus :PHmm.. jag har faktiskt ingen aning.. Dom har ett jävligt konstigt förhållande som jag inte har nån koll på :P
Mina är inte skilda.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in