Beror på folkmängden i skolan.
Ju mer folk desto pratigare matsal, that's it.
Hos mig är det inte så pratigt, ändå om skolan har 250 elever allt som allt.
Beror på folkmängden i skolan.
Känner inte igen mig är tillräckligt lugnt i min matsal för att man ska kunna prata med kompisar och höra vad man tänker!
↗ till inläggetGår i en katolsk skola, i våran matsal ber vi. Det är knäpptyst förutom när prästerna kommer..
Låter tråkigt.
Har ingen matsal såatteh
↗ till inläggetOfc att det inte är så pratigt. 250 elever är skit lite.Beror på folkmängden i skolan.
OnT: Folk beter sig som ashål i våran matsal.
↗ till inlägget↗ till inläggetOfc att det inte är så pratigt. 250 elever är skit lite.Beror på folkmängden i skolan.
OnT: Folk beter sig som ashål i våran matsal.
250 elever är 250 elever. :)
Jag har gått på en skola där det fanns 1500 elever som högst, och då var det PRATIGT.
vi delar matsal med ettan, tvåan, förskolan och dagiset. örat är rött när man går in, och rött när man går ut. inte någon lärare står ut i min klass, så dom äter i lärarummet.
På vår skola är det drygt 1000 elever, och även om många klasser har lunch samtidigt så är det inte så mycket prat.
Åldern är ju 16+.
↗ till inläggetHaha har minnen av dem där öronen :P Skrek man framför dem så la vissa av :)
Pratig matsal? Ja, men det är bra annars så känns det som alla lyssnar på en.
Mm,det funkar faktiskt :D
↗ till inläggetKan väll fortfarande vara pratigt? Fast dom är 16+.På vår skola är det drygt 1000 elever, och även om många klasser har lunch samtidigt så är det inte så mycket prat.
Åldern är ju 16+.
Ingen skriker, det är inte speciellt jobbigt. Jag pratar med mina vänner. Det är väl helt normalt skulle jag tro? D:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in