Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Kan Man Utvekla Aipom
↗ till inläggetFinns ingen utveckling till aipom.Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Det här är vad jag hittade Utveckling genom att lära sig attacken: Double attack
Aipom-->Ambipom
Att utvecklas genom att lära sig attacker det var nytt...
↗ till inläggetHaru inte Kört Pokemon D/P ??↗ till inläggetFinns ingen utveckling till aipom.Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Klart det går att utveckla Apiom , Bara att lära den Dubble hit / Dubble något så utvecklas den :)
dubble?
och går det bara på d/p? jag har emerald
Går inte på Emerald ^^
Går Bara på D/P
↗ till inläggetJesus, riktigt smart av dig <_<Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Du måste ju skriva på vilket spel det är, på vissa spel går det att utveckla han och på vissa inte.
Bättre information nästa gång.
↗ till inläggetHaru inte Kört Pokemon D/P ??↗ till inläggetJag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Finns ingen utveckling till aipom.
Klart det går att utveckla Apiom , Bara att lära den Dubble hit / Dubble något så utvecklas den :)
Och hur vet du att han menade D/P????
Han skrev ju inte till vilket spel det var till.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Haru inte Kört Pokemon D/P ??
Därför att det inte finns nån utveckling till Aipom på R/S/E (;
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Glöm inte Crystal.
Vadå Crystal ?
Apiom kan bara utvecklas på Pokemon D/P!
Glöm inte Crystal.
va f*n har de med saken att göra? ok, då kan vi lika gärna dra upp alla pokemon spel där aipom inte kan utvecklas.pokemon leaf green, pokemon fire red, pokemon röd, pokemon blå, pokemon grön, pokemon guld, pokemon silver, på dem spelen ( + dem ni sagt ) kan inte aipom utvecklas
Suck. Ni har ju spårat ur totalt. Sluta använda Thrash, man blir ju bara Confused efter det...
Låser tråden.