Hoppa till innehåll

Min Morsa Har Gått Överstyr


Rekommendera inlägg

Inte om han har Telenor. (= Bra idé det där med sms kompis !

 

Om du har Telenor (Kostar 25:-) Skriv smsfritt och skicka till nummer 222 så får du skicka gratis sms till Telenor i en månad, dock max 5000 sms.

 

29:- inom telenor och 99:- för att smsa gratis till alla telenät faktiskt :)

 

=O Har de höjt priset ? För på valborgsmässoafton kostade det 25:- ^^,

 

Då kanske dom har sänkt det sen jag började med skiten :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo de är så här att min morsa tycker att jag spelar lite mycke data, så hon har sagt att jag inte får spela på tisdagar å torsdagar. Visst okej tänkte jag när hon sa de, men nu har hon sagt att jag inte får titta på TV dom dagarna oxå. Vilket jag själv tycker är sinnesbefängt. Nån som känner igen sig lr har nån lösning på detta problem?

det där är du nog inte ensam om. exakt samma för mig, morsan säger till och med till sina kompisar i telefonen lr kompsen typ säger vad gör Erik då? mamma "spelar data som vanligt"

 

det hatar jag. Jag sitter kanske 3-4 dagar i veckan framför datan i 1-5h per dag.

å sen får jag inte se på tv heller samma som dig, men det e bara att mamma drar ur min tv kaber å lägger den nån stans sen hittar hon den ej :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Jo de är så här att min morsa tycker att jag spelar lite mycke data, så hon har sagt att jag inte får spela på tisdagar å torsdagar. Visst okej tänkte jag när hon sa de, men nu har hon sagt att jag inte får titta på TV dom dagarna oxå. Vilket jag själv tycker är sinnesbefängt. Nån som känner igen sig lr har nån lösning på detta problem?

det där är du nog inte ensam om. exakt samma för mig, morsan säger till och med till sina kompisar i telefonen lr kompsen typ säger vad gör Erik då? mamma "spelar data som vanligt"

 

det hatar jag. Jag sitter kanske 3-4 dagar i veckan framför datan i 1-5h per dag.

å sen får jag inte se på tv heller samma som dig, men det e bara att mamma drar ur min tv kaber å lägger den nån stans sen hittar hon den ej :(

 

Sitter du så lite och har ändå 15 inlägg/dag :o

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo de är så här att min morsa tycker att jag spelar lite mycke data, så hon har sagt att jag inte får spela på tisdagar å torsdagar. Visst okej tänkte jag när hon sa de, men nu har hon sagt att jag inte får titta på TV dom dagarna oxå. Vilket jag själv tycker är sinnesbefängt. Nån som känner igen sig lr har nån lösning på detta problem?

Skaffa dig ett liv och gå ut med kompisar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo de är så här att min morsa tycker att jag spelar lite mycke data, så hon har sagt att jag inte får spela på tisdagar å torsdagar. Visst okej tänkte jag när hon sa de, men nu har hon sagt att jag inte får titta på TV dom dagarna oxå. Vilket jag själv tycker är sinnesbefängt. Nån som känner igen sig lr har nån lösning på detta problem?

Men du, datorn & tv är inte allt i livet, skaffa ett liv med kompisar också.

Du kan ju vara med kompisar dom dagarna, och spela på dom andra.

 

Haha, min kompis har ett sätt. Hans mamma tog hans dator för att hon tyckte att han spelade för mycket. Så ringer man honom eller han mig och frågar om det går att vara... Då vill han spela på min data. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ring några polare och stick ut, Palla vara på datorn , gå ut och kasta ägg eller nåt liknande.

Då kommer farbror Polisen hem med honom ryckandes i örat och då blir det för lilla mamma att betala skadestånd. Då tror jag nog hon föredrar att han sitter vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo de är så här att min morsa tycker att jag spelar lite mycke data, så hon har sagt att jag inte får spela på tisdagar å torsdagar. Visst okej tänkte jag när hon sa de, men nu har hon sagt att jag inte får titta på TV dom dagarna oxå. Vilket jag själv tycker är sinnesbefängt. Nån som känner igen sig lr har nån lösning på detta problem?

Men du, datorn & tv är inte allt i livet, skaffa ett liv med kompisar också.

Du kan ju vara med kompisar dom dagarna, och spela på dom andra.

 

Haha, min kompis har ett sätt. Hans mamma tog hans dator för att hon tyckte att han spelade för mycket. Så ringer man honom eller han mig och frågar om det går att vara... Då vill han spela på min data. :lol:

 

Vilken NoLifer .. Är du verkligen hans kompis ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo de är så här att min morsa tycker att jag spelar lite mycke data, så hon har sagt att jag inte får spela på tisdagar å torsdagar. Visst okej tänkte jag när hon sa de, men nu har hon sagt att jag inte får titta på TV dom dagarna oxå. Vilket jag själv tycker är sinnesbefängt. Nån som känner igen sig lr har nån lösning på detta problem?

stick till IT-cafe, xD, min morsa tycker samma sak om mig, hon tog bort internet... men får ha det 1h varje dag på hennes dator, få morsan att sticka till solarie (med sånt här väder xD) eller något...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...