💬
Logga in
Fuska.se

Roblox

54 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare

ORKA MED ROBLOX!

ni är dumma. så sluta nu can nån mod to bort den här tråden. den gick åt skogen

19 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

MEN HALLÅ ROBLOX ÄR ETT ONLINE SPEL OCH ÄGER UT ALLT!!!!!!!!!!till och med jag spelar det!!!!!!!!!jag har skaffat ca 80 vänner på det på 6 månader!

på de spelet... :D

23 May 2008
↗ till inlägget

MEN HALLÅ ROBLOX ÄR ETT ONLINE SPEL OCH ÄGER UT ALLT!!!!!!!!!!till och med jag spelar det!!!!!!!!!jag har skaffat ca 80 vänner på det på 6 månader!

vad heter du då?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

men du är 11-,- du kommer nog tröttna snart ska du se
25 May 2008

äh håll tyst. :angry:

26 May 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag testade Roblox, och det sög stenhårt!

6 Jun 2008

Jag har ändå slutat för att ni sa så dumma saker om det. Farväl Roblox :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Lol, orka att man slutar med nåt man tycker om bara för att de andra inte tycker om det.

7 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Precis, men det betyder väl att det suger ännu mer. :D Eftersom han gav upp det för att andra inte gillade det.

:( japp jag slutade. farväl roblox

Nivå 11 · Veteranfuskare

Slutade du enbart för att några forumråttor dissade det? Asså, vad förväntade du dig? Finns knappt någon som lirar Roblox på forumet.

↗ till inlägget

Slutade du enbart för att några forumråttor dissade det? Asså, vad förväntade du dig? Finns knappt någon som lirar Roblox på forumet.

Ja det gjorde jag! är nu väldigt lessen hoppas jultomten dödar er
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

kunde inte hålla mig där.

on-topic:det suger.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du behöver inte sluta bara för att vi tycker att det är dåligt, om du tycker det är roligt så finns det ingen anledning att sluta...

Senast ändrad:

ne det där spelet är ju faktiskt det bäs.....sämsta spelet som någonsin spapats. det är ju en kopia av ett legospel jag har till mitt ps1. enda skillnaden är att det hade bättre grafik :P

20 Nov 2008
Nivå 0 · Nykomling

Hej, ROBLOX är ett 3d interaktivt onlinespel där man går runt och gör olika saker (Beror på vilken bana man är på).

Det är INTE Lego, Brickorna ser olika ut beroende på vad man har för yta på dom.

Och en del banor är j****t tråkiga men andra är skit kul så är det bara, Sluta klaga.

Och en sak till om du verkligen slutade med att spela Roblox bara för att några typer på ett forum inte gillade det så är du j****t fjantig!

Just ja! Mitt namn på Roblox är SyntaxError.

http://www.ROBLOX.com besök NU!

Nivå 6 · Fuskare

Som sagt..

Roblox är skit B, riktigt tråkigt, dålig grafik och allt..

-0

//FatBall

29 Nov 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Verkade inte så kul.

13 Dec 2008
Nivå 2 · Novis

OMG

Grafiken är skit bra dom flesta banorna är kul och det kommer ju nya hela tiden eftersom det är spelarna som gör dom men nu har jag tröttnat på det!

Anyway om ngn ändå skulle vilja adda mig så heter jag CharlieBrown123

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.