Jag kan bara en hemsida av RPG men den är sämst!
Kan jag få några RPG hemsidor av er?
Isåfall ska ni ha 1000 tack!
Jag kan bara en hemsida av RPG men den är sämst!
Kan jag få några RPG hemsidor av er?
Isåfall ska ni ha 1000 tack!
Vadå en fakta sida lr vad menar du?
Ska det vara textbaserat?
Nepp, vet du över huvud taget vad RGP är??? :blink:
Ja det vet jag! Jag är ju inte dum!
Vad bra, men kan du en RPG sida som man kan spela i?
Nej tyvärr....
Okej, trode du va inne och spelade mycket RPG för att RPG är ju inte så lätt att hitta! :unsure:
Jadu...Okej, trode du va inne och spelade mycket RPG för att RPG är ju inte så lätt att hitta! :unsure:
Men åter till ämnet! Kan någon annan hjälpa honom?
Jag förstår inte riktigt vad du menar.. Men om du förklarar så kanske..Vad bra, men kan du en RPG sida som man kan spela i?
Rpg! rollspel
Det tror jag att han kan förstå men på internet?
ja på internet...han skrev ju hemsida...
:angry: DU, John, du fattar ju inget man måste förklara allt i minsta detalj ju! :angry:
apor är fina sa Niklas i boden :wacko:
Va? :huh:apor är fina sa Niklas i boden :wacko:
Det är kanske för att du uttrycker dig på ett konstigt sätt.:angry: DU, John, du fattar ju inget man måste förklara allt i minsta detalj ju! :angry:
Kanske inte i just detta fallet, men det är lättare att hjälpa om man förstår vad den andra menar.
Som i den andra tråden då skrev du något sånt här "Jag vet inte hur jag kan döda allihopa de onda där jag dör hela tiden!"
Detta var svaret på min fråga som löd "Vad exakt är det du behöver hjälp med"
När jag sedan bad dig att förklara så kunde du inte.
Åter till ämnet..
fy va yaz e trög!!! kan han inte fatta att han förklarar dåligt! pallar han inte det ele???
HUrrö, Zorro, pallar du det själv eller är det du som är trög om du FATTAR nu!!!!!
Eller så är det du som är trög som inte ens fattar vad jag säger! :angry: :angry: :angry:
www.tibia.com
mmorph
alltså, multimplayer- rollspel.
Tibia är ett rollspel med många valmöjligheter. det där och Rangnarik är nog bäst, men ragnarok har jag inte adressen till.
Jag fattar det var schysst av dig Herr Snögubbe! :D
Lirar du Star Wars KoTOR?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in