Hoppa till innehåll

Rp Server


oddy
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag hade tänkt testa på att köra lite rp på wow. Skulle vilja ha tipps på en bra server eventuellt bra rollspells guild som inte kräver alltför mycket aktivitet och färdighter. HAr en del rp erfarenheter sen tidigare när det gället textbaserade rollspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moonglade och Sporregar är två bra servrar om du är sugen på RP. 'Mest' RP är nog på Defias Brotherhood, men då ska du inte räkna med att finna något "kvalité RP".

Hur är kvaliteten på rollspelet på defias brotherhood? Är det mest flum bara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nej, bara en enda medlem på hela Fuska.se skulle passa in där. Nämligen du. :)

 

Var på en RP server, Chilla lite tog 2.4k rating, det finns stora grabbar i den ratingen, but i guess you wouldn't know that.

 

rp är för noobs, gå te goldshire på en RP server och så har 99 % av fuska.se hittat sitt riktiga hem.

Den här mannen talar sanning!

 

Den här mannen talar sanning!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rp är för noobs, gå te goldshire på en RP server och så har 99 % av fuska.se hittat sitt riktiga hem.

Den här mannen talar sanning!

 

Den här mannen talar sanning!

 

Supertrevligt för dig, men ett, RP servers delar samma battlegroup med många pvp servrar, och för det andra så har det du sa ingenting med saken att göra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rp är för noobs, gå te goldshire på en RP server och så har 99 % av fuska.se hittat sitt riktiga hem.

Den här mannen talar sanning!

Den här mannen talar sanning!

 

Supertrevligt för dig, men ett, RP servers delar samma battlegroup med många pvp servrar, och för det andra så har det du sa ingenting med saken att göra

 

Han skrev jag var noob, Jag förklarade jag inte var utan han är det, SORRY MAN WONT HAPPEN AGAIN PLZ DONT KILL ME BRUSHAAAAN

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Hatar RP...

Lvlade upp en orc till level 5 där, Sen kom det 2st lvl 70orcs med typ lvl 20-30gear och sa typ "mmm, what a nice day" fast med überstavning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...