↗ till inläggetOnödigt och inte specielt kul skulle jag säga.Onödig men kul.
Vad är vittsen med det? Att se hur många anmälningar man har gjort... Vad är det för kul med det?
↗ till inläggetOnödigt och inte specielt kul skulle jag säga.Onödig men kul.
Vad är vittsen med det? Att se hur många anmälningar man har gjort... Vad är det för kul med det?
↗ till inläggetDet är ju samma som att kolla hur många inlägg man har gjort↗ till inläggetOnödigt och inte specielt kul skulle jag säga.Onödig men kul.
↗ till inläggetDet är ju samma som att kolla hur många inlägg man har gjort↗ till inläggetOnödig men kul.
Onödigt och inte specielt kul skulle jag säga.
Inte samma sak.
↗ till inläggetHelt onödigt, anmälningar är till för att anmäla trådar som bryter mot fuskas regler. Detta skulle endast missbrukas.Jag har alltid undrat hur många anmälningar jag har gjort.Kan man inte införskaffa en sån funktion så man kan se hur många anmälningar man har gjort och hur många som har låsts osv?
Moderatorer får fler jobb med anmälningar och den idiotiska funktionen som gör att en tråd inte kan anmälas om den redan anmälts gör att man inte kan skicka en seriös anmälan.
Åt h*lvete med detta, rep-system för folket!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in