Päronsoda.
Godaste Läsken?
↗ till inläggetNågon som är smart nog att se att jag har skrivit päronsoda på en gång per sida ett ganska långt tag nu...
7H4 G4M3R DRYCK J0L7
↗ till inläggetdom flesta är goda, men kalle sprätt är inge god alls!!! köp den inte!!
den gröna kiwi smaken?
den är ju imba!
↗ till inläggetNågon som är smart nog att se att jag har skrivit päronsoda på en gång per sida ett ganska långt tag nu...
AHAHAHAHAH!
Lol@chagi
Pepsi vanlig eller fanta exoitic.
Jölt :D JOLT FOR THE WIN
Fanta
Fanta exotic.
Päronsoda.
Päronsoda.
portello
Fanta Exotic och på andra plats kommer Pepsi, men inget max eller zero. ;)
Julmust.
↗ till inläggetVar på Ica Maxi tidigare idag och upptäckte att dom hade mycket speciellt. Dom hade tre olika Mtn Dews, Vanilla Coke, Root Beer mm. Men jag kunde inte ta mer än en så jag valde Mtn Dew Voltage. Inte något speciellt tyckte jag.
Ser ju helt jävla underbart ut?
↗ till inläggetJag blir nästan lite kåt när jag ser den.Var på Ica Maxi tidigare idag och upptäckte att dom hade mycket speciellt. Dom hade tre olika Mtn Dews, Vanilla Coke, Root Beer mm. Men jag kunde inte ta mer än en så jag valde Mtn Dew Voltage. Inte något speciellt tyckte jag.
DR PEPPER!
↗ till inläggetDR PEPPER!
Fan asså. Har alltid tyckt den varit äcklig som liten och inte prövat den på flera år. Sen testar man den för nån vecka sen och finner att den är helt underbar!
<3 Dr.Pepper :P