↗ till inläggetHar MVG i NO nu :D
Du vet att No är 4 olika ämnen, va?
↗ till inläggetHar MVG i NO nu :D
Du vet att No är 4 olika ämnen, va?
Han går i 7:an. Man har inte alla de 4 NO ämnena i 7:an.
Jag gissar på G i allt... och kanske ett eller annat VG eller IG.
Förra terminen fick jag G i allt utom Idrott som jag fick VG i. :3
↗ till inlägget
↗ till inläggetHan går i 7:an. Man har inte alla de 4 NO ämnena i 7:an.
Jo jag har Haft KEmi Fysik och biologi, Och Har MVG i alla Det är bara 3 ämmnen.
Är inte teknik oxå NO?
↗ till inläggetNej :P.Är inte teknik oxå NO?
De Naturorienterade ämnerna är som tidigare nämts: Fysik, Biologi och Kemi.
↗ till inläggetMVG i svenska? No offence, men din svensklärare bör vara riktigt kass.wall of text
De har ju inte riktiga betyg ännu. För övrigt så är Svenska-lektionerna i 7:an asenkla. Allt vi får göra är att läsa böcker 24/7.
Ja som Garone sa, Svenska lektionerna Skit-Enkla i sjuan men det blir nog värre i 8:an
Går bara i sjuan, så jag har inga betyg än. Men skulle nog ha haft IG eller G i dom flesta ämnen :o
Jag tror jag får jävligt skumma betyg när jag börjar åttan. Nåt IG, en del G, en del VG, och nåt MVG. xD
Jag går bara i fyran men jag tror att mina betyg skulle se ut så här
Geografi: MVG
Matematik: MVG
Svenska: MVG
Musik: MVG
Bild: IG
Slöjd: G
Hemkunskap: vet ej. Ha´r inte det än men jag kanske får VG
Gympa: VG
Engelska: MVG
No: VG
Ja något åt det hållet.
mmmm
Fick i alla fall skitbetyg.... EXTREMT dåliga betyg altså....
http://www.sebn.1.vg/bilder/papperskorgsbetyg.gif
Det är dessutom ett gammalt papper. Ska få ett nytt nu i juni-juli efter avslutningen, med de betyg jag fått detta året.
Mitt snitt är HELKASS altså, typ 15,80 eller nått.
Du fick ju VG och MVG på alla, vilket är asbra. :S
Haha, gj grabben! Lägga ut personnr ink. 4 sista siffrorna på internet (Y)
↗ till inläggetVerkligen imponerande.Fick i alla fall skitbetyg.... EXTREMT dåliga betyg altså....
http://www.sebn.1.vg/bilder/papperskorgsbetyg.gif
Det är dessutom ett gammalt papper. Ska få ett nytt nu i juni-juli efter avslutningen, med de betyg jag fått detta året.
Mitt snitt är HELKASS altså, typ 15,80 eller nått.
Synd bara att du går IV. "Slapplinjen".
Jag låg på ett genomsnitt på runt 13,6. Dock hade jag 3 gånger så mycket kurser än dig ^^
2500 poäng motsvarande dina 850.
↗ till inläggetAtt få tag på en persons personnummer (inklusive de sista fyra siffrorna) är inte alls svårt. Finns hemsidor som har en tjänst där man kan kolla upp de flesta invånarna.Haha, gj grabben! Lägga ut personnr ink. 4 sista siffrorna på internet (Y)
BoffaRoffe:
Det är inte ett slutbetyg jag visar, utan ett "mellanbetyg". Kommer få ett nytt papper snart om några dagar eller om några veckor, som jag lägger upp här.
PRIVAS på Fässbergsgymnasiet innehåller 2500 poäng.
Enda skillnaden mellan vanliga skolan och PRIVAS är att PRIVAS är 4-årigt, dvs att kurserna går i en något långsammare takt. För mig så gick matten rätt så snabbt. Matten klarade jag redan första året så sedan var det en massa dötid då jag hade håltimme på mattelektionerna för att vänta in dom andra eleverna då jag redan var klar med matte A och B-kurserna när ca 25-50 % av kursen hade gått.
Men ändå, betygen är ändå rätt så kassa.
Ska tex få ett ruttet VG i MaD och MaE på det senaste papperet. Tillsammans med några rötna VGn i Svenska och engelska. (A+B#). Sedan kommer jag få några MVG också. Enligt skolans intranät så är mitt nuvarande snitt "15.52". Altså SKITDÅLIGT!
# = förhindra att B + ) förvandlas till gubbe med solglasögon
Maxpoäng vi kmr få i nian är 320.
NOTE: Skolan slutar i morrn :D :kung:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in