9/10
Är bra nu och har alltid varit enligt mig. Dock saknar jag vissa funktioner som funnits förrut och jag gillade de gamla reglerna bättre :).
9/10
Är bra nu och har alltid varit enligt mig. Dock saknar jag vissa funktioner som funnits förrut och jag gillade de gamla reglerna bättre :).
10/10 kul forum kul med fuskamynt
4/10 alldeles för slappa regler vad gäller vissa saker och för hårda på vissa
5/10 har som det nämnts gått utför en hel del.
↗ till inläggetJa, Poison och vi ska ta över världen!! Vi börjar med fuska.se, och det verkar ha haft effekt.Forumet har gått utför dom senaste månaderna har jag märkt, hela fuska.se har blivit övertaget av Poison och andra konstiga spammare och idioter, fler onödiga trådar eftersom dom flesta av dom här spammarna vill ha högre fuskarank och mer fuskamynt för att det är "coolt", finns bara några seriösa personer kvar.
8/10
↗ till inlägget↗ till inläggetJa, Poison och vi ska ta över världen!! Vi börjar med fuska.se, och det verkar ha haft effekt.Forumet har gått utför dom senaste månaderna har jag märkt, hela fuska.se har blivit övertaget av Poison och andra konstiga spammare och idioter, fler onödiga trådar eftersom dom flesta av dom här spammarna vill ha högre fuskarank och mer fuskamynt för att det är "coolt", finns bara några seriösa personer kvar.
8/10
Tack, då vet vi.
6/10 börjar bli lite halvtråkigt ;)
↗ till inläggetJa, ta över världen då är du cool !!! B) B) B)↗ till inläggetJa, Poison och vi ska ta över världen!! Vi börjar med fuska.se, och det verkar ha haft effekt.Forumet har gått utför dom senaste månaderna har jag märkt, hela fuska.se har blivit övertaget av Poison och andra konstiga spammare och idioter, fler onödiga trådar eftersom dom flesta av dom här spammarna vill ha högre fuskarank och mer fuskamynt för att det är "coolt", finns bara några seriösa personer kvar.
8/10
Fuska är förmodligen att av Sveriges sämsta forum.
↗ till inlägget1/10, masa perssoner som spamar ock så :(
sluta jag blir leddssen!
tänk inte bara på de dåliga grejerna, om jag skulle tänka på alla bra grejer skulle jag gett 10 men nu blev det 9
↗ till inlägget1 för många 10åringar.
Gör det dig nåt om man är 10 år och är medlem på fuska.se?
9/10
↗ till inläggetJa det ser du väll... han skrev ju det..↗ till inlägget1 för många 10åringar.
Gör det dig nåt om man är 10 år och är medlem på fuska.se?
9/10
↗ till inläggetDär har du fel.Fuska är förmodligen att av Sveriges sämsta forum.
Det här är sämre.
↗ till inlägget
Mobba inte Damel! >: (
nice-bajs! :D träffar folk och har kul i forumet!! 100/10
7/10 för att LeWho förstör min pokemon tråd!
↗ till inläggetMen lille Roblox jag försöker hjälpa dig.7/10 för att LeWho förstör min pokemon tråd!
7/10 för att roblox förstör min hjälp och ljuger om mig!
10/10
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in