💬
Logga in
Fuska.se

Age Of Conan

44 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Jag sitter här hemma och funderar på att börja spela AoC men jag har ännu inte hört av någon som spelar AoC vad dem tycker. Och har själv inte testat det.

Så jag undrar nu, vad tycker ni om spelet? uppfyller de förväntiningarna?

Och finns det nått sätt att få tag på en trial?

://Kraver

Nivå 11 · Veteranfuskare

Väntade på att två polare skulle testa det först. De har nu skaffat det och är båda totalhypade och har totalt glömt bort WoW. ( Som de lirade så hardcore förut. )

Jag beställde det just nu, och ja - kolla bara på de många beta videorna på youtube. Det är totalt värt det.

nepp. go wow

Nivå 11 · Veteranfuskare

WoW och AoC är alldeles för olika för att jämföras. AoC stridssystemet är 100% Real-time ( d.v.s att det finns ingen auto-attack, du styr ALLA attacker och spells själv. Du blockerar och parerar också själv. ) WoW har ett auto-attack system med auto-block, auto-parera osv. AoC har också en lite 'vuxnare' och mer kompetiv atmosfär, fullt av blod och nakenhet. Du kan också slakta folk från din egen fraktion. ( Typ som att vara ally och ganka en ally i WoW )

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

jag tror Garone vinner den diskussionen ^^

Jag beställde det igår kväll, men jag tror att leveransen kommer att ta ett tag eftersom att lagren är slut överallt

Så om det fanns en buddy key eller nått så skulle det inte sitta helt fel ^^

25 May 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag beställde mitt igår också. Om jag får det innan dig så kan jag nog skicka buddy key:n.

AoC verkar vara ett mycket bättre spel av det jag läst och hört. Btw, buddy key är det en trialnyckel eller nåt? Om någon sitter på en sådan så mottages den tacksamt.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Japp, en buddykey är en trialnyckel.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kan man inte ladda ner en trial som man kan på WoW?

Nivå 1 · Novis

Jag vet inte!

SPAM

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kan man inte ladda ner en trial som man kan på WoW?

Nej, men det kommer troligen vara möjligt i framtiden. ( Det släpptes liksom två dagar sen. )

Nivå 2 · Novis

AoC har bra grafik, roliga quests(1-20, efter det kan man nästan tro att man spelar wow) och bästa pvp'n av alla mmo's jag har spelat.

Men man tröttnar på det snabbt, efter 3 dagars spelande på Early Access skickade jag tillbaka spelet.

Alla quests känns precis lika och combat systemet är jobbigt när man inte vill vara super fokuserad.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Jag beställde mitt igår också. Om jag får det innan dig så kan jag nog skicka buddy key:n.

Tack, skulle verkligen uppskatta det.

26 May 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Vart beställde du det, Kraver?

27 May 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

Webhallen

21 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

Klart att du ska köpa AoC, jag hade samma beslutsproblem, men jag tröttnade helt enkelt på WoW och testade AoC.

Som de flesta andra spel så är det ju en smaksak, men jag skulle vilja säga som många andra, WoW: lite yngre personer, AoC: lite äldre, ( no offence WacKo ) ^^.

Men jag skulle säga att du ska köpa AoC, Världen och hela spelet är mycket mer realistiskt.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Klart att du ska köpa AoC, jag hade samma beslutsproblem, men jag tröttnade helt enkelt på WoW och testade AoC.

Som de flesta andra spel så är det ju en smaksak, men jag skulle vilja säga som många andra, WoW: lite yngre personer, AoC: lite äldre, ( no offence WacKo ) ^^.

Men jag skulle säga att du ska köpa AoC, Världen och hela spelet är mycket mer realistiskt.

Det var ett bra tag sen han köpte det nu, han talade om för mig i PM.

Nivå 1 · Novis

Mm, knappa månaden, ville bara utrycka min åsikt ^^.

AoC ftw, ska inte posta mer här nu.

:)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad gör man på det? Är det likt wow? Kostar det att spela i månaden?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad gör man på det? Är det likt wow? Kostar det att spela i månaden?

Det är likt WoW i grunden. AoC använder sig av ett annat stridssystem, har en vuxen atmosfär och ett mer 'kompetivt' innehåll. Och ja, det kostar i månaden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in