Hoppa till innehåll

Läskigaste Filmen?


Rekommendera inlägg

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig.

Eftersom The Grudge 1 var så fruktansvärt töntig och dålig (inte ens i närheten av genren läskig) är denna filmen inget jag tänkt att se. Inte ens sedan första postern kom.

 

Du borde dock se 2:an, den är faktiskt bra och bättre än 1:an

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Grudge 2 - Kan fortfarande bli skrämd på kvällarna om jag tänker på denna film, usch den är rälig.

Eftersom The Grudge 1 var så fruktansvärt töntig och dålig (inte ens i närheten av genren läskig) är denna filmen inget jag tänkt att se. Inte ens sedan första postern kom.

 

Du borde dock se 2:an, den är faktiskt bra och bättre än 1:an

 

Orkar inte med en till 1h 30min "kolla vilket mörkt hår i taket"- film. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser inte så mycket skräckfilm.

 

Ginger Snaps och Ginger Snaps II: Unleashed är riktigt bra filmer. De skrämde mig inte särskilt mycket men de är skräckfilmer. ;P

 

Sen har ju El laberinto del fauno ett lite skräck-aktigt tema, även om den inte är läbbig. Mycket bra film, dock.

Gillar den filmen också, däremot kunde jag nästan inte sova efter att ha sett "mannen-med-ögonen-på-händerna" brr.... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

One Missed Call 2, och the Ring. Små tjejer med svart hår ger mig chills.

Ooo jag vet vad du menar.. :(

 

Lol, jag och min 8:a åriga lilebror satt och kollade på TR1 och TR2. Vi blev inte äns rädda..

Lite magpirr kanske men :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...