Funny Games.
Läskigaste Filmen?
Den Läskigaste jag sett är Halloween Michel Myers Är as Läskig :(
Jag kommer inte på nån men man kan ju gissa att the grods är en läskig film. Den vart årets skräckfilm år 2007.
Det är sällan jag blir rädd av att se skräckfilm faktist. De filmer som skrämmer mig är mer som typ, Blood Diamond, eftersom att det som händer i filmen som faktist pågår på riktigt, när de gör barn till soldater för att nämna något. Filmer av typen The Grudge eller Excorsisten skrämmer mig nästan aldrig numera, antar att det är för att jag sett för många, eller nåt.
Fast något som är kul är att kolla på skräckfilm med kompisar, de blir rädda och skriker. :)
↗ till inläggetHaha, tbh så blir mina tjejkompisar inte alls lika rädda som killarna när vi kollar på läskig film. D:Du har så rätt. Att kolla på när tjejkompisar blir vettskrämda är nöje. :>
Jag har typ aldrig sett någon läskig film...
När jag var liten typ 2 år var jag asrädd för snövit. Jag tyckte det var så läskigt när hon sprang i skogen :huh:
För några år sedan typ fyra år sen såg jag Indiana Jones jakten på den försvunna skatten. Den är så äcklig!!!!
indiana jones filmer äckliga? sure...
Tjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_<
det är inte äckligt, det är koolt
Min bästa skräck film är scary movie 1 xD Den är såå läskig :P Nä men serriöst asså blackcristmas o instängd är rätt läskiga, aif instängd finns ingen huvudperson i filmen ? :huh: Alla dör .... ....
↗ till inläggetdet är inte äckligt, det är koolt
Jag tycker den är äcklig. Sluta småtjafsa om onödiga saker, du får tycka som du vill och jag får tycka som jag vill men du behöver inte säga emot mig hela tiden.
↗ till inläggetTjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_<
haha jätteläskigt. kola nån modern skräckfilm eller nån annan som typ saw eller house of waxe eller nåt.hehe
↗ till inläggethouse of wax? Då Paris Hilton dör så skrattade jag nästan ihjäl mej↗ till inläggetTjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_<
haha jätteläskigt. kola nån modern skräckfilm eller nån annan som typ saw eller house of waxe eller nåt.hehe
btw!! man får väl tycka vilken film som hälst är läskig... PS!! Saw är bra
↗ till inläggetdeep blue sea och distubia
vad var läskigt med deep blue see? enda äcklig va väl liken på båten men läskig vet ja ej.hajen däremot...
djungelboken
↗ till inlägget↗ till inläggetTjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_<
Saw är inte en skräckfilm utan en thriller. - _ -'
House of waxe har man sett några gånger.
Jag tycker att den borde klassas som Skräckkomedi, vet inte varför den är bara komisk på nåt sätt :P
Instängd o kanske The hills have eyes.
REC e ganska läskig. House of wax är i särklass den läskigaste enligt mej
28 veckor senare elr vad en heter...