💬
Logga in
Fuska.se

Läskigaste Filmen?

176 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Funny Games.

24 Aug 2008
Nivå 1 · Novis

Den Läskigaste jag sett är Halloween Michel Myers Är as Läskig :(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag kommer inte på nån men man kan ju gissa att the grods är en läskig film. Den vart årets skräckfilm år 2007.

26 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Det är sällan jag blir rädd av att se skräckfilm faktist. De filmer som skrämmer mig är mer som typ, Blood Diamond, eftersom att det som händer i filmen som faktist pågår på riktigt, när de gör barn till soldater för att nämna något. Filmer av typen The Grudge eller Excorsisten skrämmer mig nästan aldrig numera, antar att det är för att jag sett för många, eller nåt.

Fast något som är kul är att kolla på skräckfilm med kompisar, de blir rädda och skriker. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du har så rätt. Att kolla på när tjejkompisar blir vettskrämda är nöje. :>

Haha, tbh så blir mina tjejkompisar inte alls lika rädda som killarna när vi kollar på läskig film. D:
9 Sep 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har typ aldrig sett någon läskig film...

När jag var liten typ 2 år var jag asrädd för snövit. Jag tyckte det var så läskigt när hon sprang i skogen :huh:

För några år sedan typ fyra år sen såg jag Indiana Jones jakten på den försvunna skatten. Den är så äcklig!!!!

Nivå 4 · Lärling

indiana jones filmer äckliga? sure...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_<

Nivå 4 · Lärling

det är inte äckligt, det är koolt

14 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

Min bästa skräck film är scary movie 1 xD Den är såå läskig :P Nä men serriöst asså blackcristmas o instängd är rätt läskiga, aif instängd finns ingen huvudperson i filmen ? :huh: Alla dör .... ....

16 Sep 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det är inte äckligt, det är koolt

Jag tycker den är äcklig. Sluta småtjafsa om onödiga saker, du får tycka som du vill och jag får tycka som jag vill men du behöver inte säga emot mig hela tiden.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tjejen springer i en grav där det är massa skellet! Det är massa blod och ondingarna smälter <_<

haha jätteläskigt. kola nån modern skräckfilm eller nån annan som typ saw eller house of waxe eller nåt.hehe

19 Sep 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #113
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha jätteläskigt. kola nån modern skräckfilm eller nån annan som typ saw eller house of waxe eller nåt.hehe

house of wax? Då Paris Hilton dör så skrattade jag nästan ihjäl mej

btw!! man får väl tycka vilken film som hälst är läskig... PS!! Saw är bra

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

deep blue sea och distubia

vad var läskigt med deep blue see? enda äcklig va väl liken på båten men läskig vet ja ej.hajen däremot...

20 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

djungelboken

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Saw är inte en skräckfilm utan en thriller. - _ -'

Senast ändrad:

House of waxe har man sett några gånger.

Jag tycker att den borde klassas som Skräckkomedi, vet inte varför den är bara komisk på nåt sätt :P

Nivå 3 · Lärling

Instängd o kanske The hills have eyes.

Nivå 2 · Novis

REC e ganska läskig. House of wax är i särklass den läskigaste enligt mej

28 Sep 2008
Nivå 3 · Lärling

28 veckor senare elr vad en heter...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in