↗ till inlägget
↗ till inläggetjag tror på gud ( efter mamma berättat allting så må man väl tro på det ) men lol var guds farsa o morsa e? BARA FÖR DET TROR DU INTE PÅ GUD? LOL!.... och nej människan uppfan INTE gud utan ifall du tänker dig bakåt så fanns det dinosaurier då och då tror jag f*n inte att dinosaurier uppfan gud då xD... utan gud var den ände som gjorde människorna .. inte tvärtom av det
Enligt Bibeln skapade Gud människan, växter, djur etc. Om Gud nu gjorde detta under en vecka för 6000 år sedan, hur f*n skapade han dinosaurierna som härjade för 230 miljoner år sedan?
bitch got pwned.
Asså fality jag måste älska dig för det du skriver.
Så j*vla sant!
Hur in i h*lvete har gud skapat världen om han gjorde det efter dinosarurz0rz?
Typ så här då "detta är en värld med dinoz, b00m nu är den min och jag gjorde den."
GL&HF
Jag tycker du borde sluta kommentera hela tiden.
Vad skulle denna tråd vara utan kommentarer?
3-4 sidor?
Jag tycker inte du borde lägga dig i.
Jag lägger mig i vad f*n jag behagar. Jag tycker det är riktigt respektlöst att lägga kräkande kommentarer mitt i diskussioner, speciellt om man inte har något att tillföra själv.
Kränkande?
Jag sa ju att han hade rätt, vad ska jag säga?
Att han har fel?
Jag har ju rätt till min åsikt, vare sig du gillar det eller ej.
Så snälla, sluta tjafsa om onödiga grejer..
bitch got pwned.
Följt av en massa asslick.
Nej, om du nu inte tycker att han har rätt så är det ju uppenbart att du inte ska skriva det, men om du inte kan komma på något annat än respektlösa kommentarer så borde du rent av hålla käften istället. Och ja, du har rätt till din åsikt och jag bryr mig inte ett skit om dina åsikter. Vad jag stör mig på är dina äckliga inlägg där du kränker och hackar ner på någon medans du slickar arslet på någon annan.