💬
Logga in
Fuska.se

Tror Du På Gud?

612 svar · startad

Trådstartare #1

Hej, unda bara vilka det är som tror på GUD, jag exempel, tror inte på honom, vem föde honom annars, var är hans mamma och pappa. och vem är det som kom på att gud finns?

Senast ändrad:

Människan uppfann Gud, inte tvärtom. Alla vet uppenbarligen att om man tror på något blir man stark. Just därför finns Gud. Därför att det skall stärka svaga människor. Varken Gud, Jesus eller någon j*vla rättvisa finns.

That's my opinion.

I believe in god

I believe in god, kinda...

I believe in Allah

Trådstartare #6
↗ till inlägget

Människan uppfann Gud, inte tvärtom. Alla vet uppenbarligen att om man tror på något blir man stark. Just därför finns Gud. Därför att det skall stärka svaga människor. Varken Gud, Jesus eller någon j*vla rättvisa finns.

That's my opinion.

Ok. bra och veta. jag studerar om gud i min klass. det suckar
4 Jun 2008

Nej, den enda religion jag kan tänkas bli en del av är Buddhismen, för det första så ber dom inte till nån som inte finns, och för det andra så gillar jag verkligen buddhismens lära ;)

Det gör jag väl

Nej. Jag ser inga som helst tecken på att det skulle finnas någon allsmäktig varelse i form av en gud.

Jag tror inte på gud. Eller man kan säga att jag har en anann uppfattning av honom. Om vi säger att "gud" fanns vem säger då att han är en snäll varelse. HAn kan ju lika gärna ha gjort jorden som underhållning för honom eller dlikt,

Haha, nej.

Jag vågar tänka för mig själv.

jag tror bara på en gud och det är mig själv jesus kan gå och hänga sig.

s*tan 4-ever :evil:

↗ till inlägget

jag tror bara på en gud och det är mig själv jesus kan gå och hänga sig.

s*tan 4-ever :evil:

va f*n o man inte får säga s*tan så j*vla barnvänlig sida omg.

Moderator

Jag tror inte på Gud eller s*tan ( Djävulen :) )

Men jag tror på ett liv efter döden.

Trådstartare #14
↗ till inlägget

Jag tror inte på Gud eller s*tan ( Djävulen :) )

Men jag tror på ett liv efter döden.