Hoppa till innehåll

Multi-boxing.


H2BH

Rekommendera inlägg

Tjenare alla.

 

Är ny till forumet och undrade ifall någon ville haka på att börja 5-boxa ? har nuvarande 3 konton, skaffar mig 2 till inom kort och vore nice ifall någon ville vara med och lira.

 

Då det blir lite mer socialt, och man får sig lite utmaningar :)

 

Är 21 år och har lirat WoW för länge för att orka spela 1 och 1 hela tiden så därför valde jag att börja boxa, vilket jag är väldigt nöjd med.

 

Sedan har man ju även möjligheten att powerlevla sina chars med 5 konton då det går att föra över varierande chars till olika konton.

en 70 pala och resten level 12 lowbies, så går du ca till level 60 på en dags total speltid :)

 

Men ifall någon är intresserad av att börja lira lite så kan ni väll hooka en reply så kan vi prata lite mer om det :)

 

Det innebär ju givetvis att du har kraven för att börja multi-boxa dvs dator osv och bör vara erfaren då jag inte orkar sitta och förklara alla macros och tips.

 

//Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du vet att det är fett enkelt att bli bannad den vägen?

Och det säger vem? blizzard anser inte multi-boxing som något hot eller något brott mot deras regler och termer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garone, jag visste inte att du var noob ; ) det är inget fel med MBoxing, gå till dual-boxing.com eller checka den här filmen:

 

http://vimeo.com/988613

exakt och nej jag menade itne med att jag betalar utan att jag vill lira med någon från level 1 till 70 och sedan farma 10-man instancer, heroic etc :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du att vi skulle lvla i raid grp (o.O) eller at t.ex du skulle tri-boxa och jag dual-boxa?

Nepp inte precis, skaffar mig 2 konton till och kommer att 5-boxa sedan om någon har lust att börja 5-boxa oxå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

Har vart sugen på det länge men hmm =P, sätter pengarna på något annat hellre ; ) posta lite screenshots och sånt när du har kommit igång ^^ btw ska du köra 5 ele sham elr?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har vart sugen på det länge men hmm =P, sätter pengarna på något annat hellre ; ) posta lite screenshots och sånt när du har kommit igång ^^ btw ska du köra 5 ele sham elr?

Yes det ska jag göra, ja det kommer nog att bli 5x ele shamans, men kommer nog även att köra antingen 5 mages eller locks oxå :) för att få lite variation, och det kostar ju inte så mycket, 750kr månaden :) efter att du inköpt spelen dvs :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

+ datorer + annat du behöver ; )

 

btw, om du vill plvla andra teams när du blivit 70 kör pally+ shaman, pallys är bästa plvlers

Redigerat av Mîhker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+ datorer + annat du behöver ; )

 

btw, om du vill plvla andra teams när du blivit 70 kör pally+ shaman, pallys är bästa plvlers

har redan en 70 pala som är dedikerad för just sånt :P och du behöver inte flera datorer, bara en någorlunda bra dator, någorlunda bra ISP med relativt bra bandbredd och Octopus :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...